Gå til innhold

Talkmore og fri familie


Anbefalte innlegg

Ble oppringt av talkmore i dag. siden det virket som at de hadde ett svenskt nummer, så tok det en stund før jeg gidda å ta den, å da gav de meg dette kontantkort tilbudet deres.

 

Dette er jo mye billigere enn det kontantkortabbonemanget jeg har nå (telenor kort å kontant)

men problemet er at jeg bruker knapt mobilen til å ringe\sende melding med, til andre enn dem i familien.

 

jeg nevnte dette med at vi hadde fri familie og hvordan det kom til å bli, å da mumlet han litt å sa at det var ikke noe stress. ??

 

regner med talkmore bare er fryd å gammen siden de er best i test på amobil, men hva mener dere?

om vi skulle ha fått til en fri familie ordning vidre, så må vel alle i familien bytte til talkmore? gidder ikke å stresse bestemor og slikt med det liksom..

 

hva tror dere? bruker maks 400-500,- i året på kontantkort til mobilen, men hadde jo vært mere praktisk å kunne sende flere meldinger for de pengene da..

 

jeg kunne jo selfølgelig spurt dem, men vil ha litt syn ifra dere om dette :)

 

mvh. Complexity

 

edit: leste nå på siden deres dette:

 

Dersom saldoen forblir negativ i mer enn 30 dager, eller med mer enn 100 kr, blir abonnementet også sperret for innkommende anrop.

 

Jeg går ofte i flere måneder med tomt kontantkort, eller med 2,- eller mindre. de sperrer da altså for innkommende anrop også?

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...