Gå til innhold

Kritiske Windows-oppdateringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg dro ned disse i går, og alt fungerer fint for meg i dag, x64 system...

 

32-bit XP Pro SP2 her, hele systemet bukket under. Skal debugge når jeg kommer hjem fra jobb og ser om det løses da.

 

Såvidt jeg ahr skjønt det ligget problemet i tjenesten Software Distribution Service 3.0 som blir oppdatert i oppdateringen til MS.

Lenke til kommentar
Synest det er morsomt at 99.99% av oppdateringene fra windows er KRITISKE. Be like tux, do linux!

Litt problemer med prosentregningen? 5 av 8 er vel ikke nøyaktig 99,99%.

Uansett hvis man skal klage over noe i denne forbindelse burde det i såfall gå på at behovet for oppdateringer er så stort, ikke at det faktisk kommer mange feilrettinger/hulltettinger. Det er da bare positivt.

Lenke til kommentar
Synest det er morsomt at 99.99% av oppdateringene fra windows er KRITISKE. Be like tux, do linux!

Litt problemer med prosentregningen? 5 av 8 er vel ikke nøyaktig 99,99%.

Uansett hvis man skal klage over noe i denne forbindelse burde det i såfall gå på at behovet for oppdateringer er så stort, ikke at det faktisk kommer mange feilrettinger/hulltettinger. Det er da bare positivt.

 

Var vel strengt tatt ikke noen prosentregning, men du er kjempeflink i å kverrulere, kudos til deg. Poenget mitt er at det er latterlig at det er så mangen kritiske hull som må bli fikset i windows hele tiden. Ser for meg windows som et hus som er gjennomskutt, fullt i kulehull, som MS prøver å teipe igjen med gaffateip slik at huset ikke faller sammen. Og dette huset krever de dyre summer for.

Endret av serrghi
Lenke til kommentar

Da jeg installerte oppdateringene, slutter min Logitech G5 mus å fungere. Jeg har heller ikke fått installert SP1. Vista sier at det har noe med noen drivere som ikke er godkjent å gjøre, men den sier ikke hvilke. Jeg er redd det har noe med skjermkortdriveren å gjøre, men den bytter jeg ikke ut, siden den er noenlunde stabil. Jeg har en laptop med AMD/ATI x1150 chipset med integrert grafikk.

 

PS. jeg har en hp x2408 skjerm. Noen som vet hvorfor den hopper ned fra 60 til 59Hz hele tiden?

 

PPS. Power settings (cpu hastighet, sleep conditions osv.) blir glemt mellom hver restart.

 

Når ubuntu forhåpentligvis begynner å fungere med ekstern skjerm, etter neste utgave nå i april, så blir det nok svært lite vista på meg.

Endret av grohn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...