Gå til innhold

Diablo 3 - kanselert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

diablo 3 kommer nok ikke..

leste at produksjons teamet ble splittet opp i 2 og den ene delen lagde hellgate london og den andre lagde mythos.. men tror ikke de er splittet opp men at de er nå flagship studios.. siden det er flagship som står bak både hellgate london og mythos.. på mythos sin nettside står det.

"Mythos is an action heavy Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) from the makers of Fate and Diablo. "

så på en måte er jo mythos diablo 3 ^^ er så utrolig likt

Lenke til kommentar

Kan se for meg noe sånt:

 

2008: Starcraft 2

2009: WoW Expansion 3

2009: Starcraft 2 Expansion Pack

2010: Diablo III

2011: WoW Expansion 4

2011: Diablo III Expanion Pack

2012: Warcraft 4

2013: WoW Expansion 5

2013: Warcraft 4 Expansion Pack

2014: World of Starcraft

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Neh bare rykter overalt. Det er sånn blizzard liker det. Husker jeg fikk tak i "screenshots" fra Diablo 2 flere år før det kom ut på ordentlig.

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=2

 

Et stykke ned på siden ser du en offisiell post om at det er et nytt NextGen MMO, og at det ikke er en WoW-expansion. Men jeg føler at jeg kanskje er litt offtopic nå, så jeg skal trekke meg tilbake jeg.

Lenke til kommentar
"Mythos is an action heavy Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) from the makers of Fate and Diablo. "

så på en måte er jo mythos diablo 3 ^^ er så utrolig likt

Sant nok.. så noen videoer her om dagen fra det - så akkurat ut som Diablo. Og det blir vel gratis også :)

 

Men har likevel absolutt ingenting med Diablo å gjere :) At dei originale utviklarane bak Diablo serien har gått over til Flagship treng ikkje å bety nokon ting for om vi får eit nytt Diablo eller ikkje. Det har vore mange små hint om at Diablo 3 er på vei, det er ein anna tråd her på forumet der ein del av dei er oppsummert, men det har aldri blitt sagt noko offisielt.

 

Personleg trur eg at eit nytt Diablo må komme ein gong, men akkurat no trur eg Blizzard er litt for opptatt med gullgruva si og Starcraft 2. Men kven veit? Dei har sikkert såpass mykje pengar no at dei kan gjere akkura kva dei vil.

 

Mange er bekymra for kvaliteten på Diablo 3 på grunn av alle som stakk til Flagship, men når vi ser på det dei har produsert, Hellgate og Mythos, i forhold til det Blizzard driv med så er det jo ikkje noko tvil om kven som fortsatt er suverene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...