Gå til innhold

Samsung lanserer F110 "Micoach"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns dette virket intressant jeg. Absolutt noe jeg kunne kjøpt.

 

Bruker Polar pulsmåler selv, men om man på denne kunne hatt musikk og et stemme som fortalte deg om du burde øke tempo eller ikke innenfor et viss pulsintervall hadde vært genialt.

 

Hvis den samtidig kan føre ut resultatet etter økta på et excell ark, er det perfekt :)

 

At teknologi og trening nærmer hverandre er bare herlig for min del. Håper de satser på skikkelig informative sider og nettsamfunn hvor de kan lage egne cardio gerilja låter og opplegg for alle og enhver.

Lenke til kommentar
Syns dette virket intressant jeg. Absolutt noe jeg kunne kjøpt.

 

Bruker Polar pulsmåler selv, men om man på denne kunne hatt musikk og et stemme som fortalte deg om du burde øke tempo eller ikke innenfor et viss pulsintervall hadde vært genialt.

 

Hvis den samtidig kan føre ut resultatet etter økta på et excell ark, er det perfekt :)

 

At teknologi og trening nærmer hverandre er bare herlig for min del. Håper de satser på skikkelig informative sider og nettsamfunn hvor de kan lage egne cardio gerilja låter og opplegg for alle og enhver.

 

Trass i at pakka med pulsmåler og skritteler ser ut til å havne på kroner 3700, er jeg alikevel enig. Særlig hvis det blir slik du antyder.

 

Får håpe Amobil tester denne telefonen grundig for oss, selv om det betyr at de må tørre å svette litt, bokstavelig talt :)

Lenke til kommentar
Får håpe Amobil tester denne telefonen grundig for oss, selv om det betyr at de må tørre å svette litt, bokstavelig talt :)

 

Jeg kan love deg at noen skal få brenne kalorier som aldri før når vi får denne inn til test. :)

 

 

Bra. Melder meg på som tester jeg og, og har noen venner i NIH slik at den skal få kjørt seg SKIKKELIG.

 

Venter i spenning, og det hadde vært genialt om dere lagde en artikkel om treningsmobiler og testet de mot hverandre

 

Da ligger dere langt foran, for det er en trend at folk trener. Den artikkelen blir garantert å se i vg, dagbladet og andre som betaler for å ha den der

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...