Gå til innhold

Nyheter for Vista Ultimate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja snakk om... Det der var overhodet ikke verd en artikkel.

 

HW kunne da hvertfall ha tatt seg bryet med å sjekke siden de linker til og lagt info i artikkelen om hva "exclusives" er (rabatterte versjoner av tredjeparts programvare, hele tre produkter å velge mellom).

 

Og det var den eneste "nyheten". Ingen extras på den siden som er under året gammel.

Endret av Mascot68
Lenke til kommentar

Jepp, jepp..

 

Det er slike overfladiske artikler vi som kjører på Windows plattformen blir avspist med.

 

Er vi ute etter litt lærerike og innholdsrike artikler om Windows er ikke HW stedet.

 

Synd nivået er så lavt..

 

De trenger en skribent ala han som skriver Linux artiklene, de er i en helt annen klasse.

Lenke til kommentar

ehm...

 

hw ... hardware ... altså ....sånn elektroniske dippedutter ...

 

når drar man på et hw sted for å skaffe seg lærerik info om software? Handler man bil-deler på kiwi? Kjøper du klær på ikea? Eller mannestoff i kvinneblad?

 

Men er vel enig i at hw synker for tiden. HW er bare en side jeg er innom fordi jeg kjeder meg på jobb. Ikke et sted for å skaffe objektiv god info. Er vel litt som PC World ... de var mye bedre før de og. Nerdene har blitt gamle.

Lenke til kommentar
Handler man bil-deler på kiwi? Kjøper du klær på ikea? Eller mannestoff i kvinneblad?

 

Og hva får man om man reiser på Biltema? 10% bil (kanskje mindre en 5% ?) og 90% alt mulig dill-dall a'la Europris.

 

Hw.no er både for maskinvare og programvare. Bare kom deg over det.

 

Ok, uansett. Dette var en rar artikkel. Som andre har sagt: Hvor var informasjonen i dette? Jeg vil lese nyheter på hw.no, ikke behøve å grave meg ned i en av MS sine sider for å finne ut hva som egentlig er nytt. Stor takk til Mascot68 som pekte ut det nye.

Lenke til kommentar

Vil bare minne hw.no på sine "egne" mål:

 

Jeg ser hva du sier her, men jeg håper at det er åpenbart at vi ikke akkurat har planer om å bli som VG.

 

Fokuset er delvis lønnsomhet, siden lønnsomhet tillater oss å lønne skribenter og jevnt over heve kvaliteten, men det betyr ikke at vi har gått bort fra våre gamle mål: Hovedfokuset vårt er fortsatt å gi leserne en best mulig opplevelse, og tilby nyttig og brukerorientert hjelp for å orientere seg i den digitale hverdagen. smile.gif

 

Går i alle fall ut fra at dette er hw.no nettverket sine mål og ikke bare oerhört sine personlige.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Og det var den eneste "nyheten". Ingen extras på den siden som er under året gammel.

Det eneste som gjør "extras" verd noe er faktisk språkpakkene fra mitt ståsted, resten er bare tull. Det er greit å kunne sette opp en PC med en engelsk bruker, en norsk bruker og en Italiensk bruker. Selv bruker jeg engelsk, mens familien til kjæresten bruker Italiensk og min bruker evntuelt norsk, nå er det ikke så ofte det siste skjer da, men uansett praktisk å ha valget.

Lenke til kommentar
Ja snakk om... Det der var overhodet ikke verd en artikkel.

 

HW kunne da hvertfall ha tatt seg bryet med å sjekke siden de linker til og lagt info i artikkelen om hva "exclusives" er (rabatterte versjoner av tredjeparts programvare, hele tre produkter å velge mellom).

 

Og det var den eneste "nyheten". Ingen extras på den siden som er under året gammel.

Hallo, går verden av hengslene, eller har jeg et forskrudd verdensbilde? Er ikke totalt manglende merverdi på Vista Ultimate verdt en artikkel? Er vel mange lesere som setter stor pris på linkene Arsæll la ut. Det er da fanden ikke Arsæll sin feil at MS ikke leverer. Det er helt utrolig hvor mye som skal til før skyld og kritikk plasseres der det hører hjemme når synderen er MS. Helt utrolig hvor langt folk er villige til å gå for å skylde på naboen, Elkjøp, seg selv, eller en stakkars journalist som bringer det triste budskap frem, når det åpenbart er MS man burde være frustrert over.

 

Som en grell kontrast har vi linux, hvor folk bruker det minste påskudd for å lange ut det ene sleivsparket etter det andre mot utviklere som gjør så godt de kan, men som på ingen måte bør klandres for at eksempelvis kjipe hardwareprodusenter stikker kjepper i hjulene, eller at MS lykkes med å få spillprodusenter over på sine proprietære løsninger. Hardware.no og spesielt forumet hadde vært en mye kjedeligere plass uten Arsæll sine artikler. Hvis dere absolutt skal kritisere, så vis et minimum av anstendig oppførsel.

Lenke til kommentar

Dette er diskusjon.no, jeg luftet min undring rundt denne feilplasserte aggresjonen mot Arsæll. For meg var naturligvis parallellen til linux naturlig. Stikker ikke noe dypere enn det, og jeg tviler på at denne tråden vil utvikle seg til noe flame, selv om dere desperat prøver å dra det over i usakligheter.

Lenke til kommentar
Jeg skriver ikke ironisk, jeg er faktisk oppriktig. Leseforståelsen min er vel noe større enn ihvertfall en del andre i tråden her. Men det er interessant å se at du fortsatt holder den samme kvaliteten i innleggene dine.

Jeg kommenterte på to ting. 1. Artikkelen var om en ikke-nyhet, og 2. den linket til ikke-nyheten i steden for å faktisk beskrive den i artikkelen.

 

Hvilken verden du lever i som klarte å gulpe opp alt det du gjorde som svar på de to punktene vet ikke jeg. Den eneste som har vist tegn til uanstendig oppførsel i tråden hittil er du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...