Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er oppriktig sjokkert over at de ikke kalte det "Wii Ski" (mulig Nintendo selv vil ha enerett på å gi ut "Wii <ting>"-spill). Kan jo bli moro, men er egentlig mer spent på hva annet utviklerne kan klare å finne på med balansebrettet (om noen utviklere vil bruke det i det hele tatt, vel å merke; kommer vel an på hvor stor brukerbase Wii Fit får, vil jeg tro). Husker jeg spilte et skytespill i en arkadehall en gang, hvor du sto på et brett som registrerte bevegelsene dine, slik at du fysisk kunne dukke bak objekter for å søke dekning, og lene deg rundt for å stikke hodet fram og skyte. Slitsomt, men veldig morsomt, og absolutt noe jeg kunne tenkt meg å spille hjemme i min egen stue.

 

But I digress. Hva We Ski angår virker det en smule gimmicky, men det er nå også gjerne slik når man lager spill til noe slikt. Blir spennende å se hvor mye valuta man får for pengene her, for meg ser det egentlig ut som noe som like godt kunne vært inkludert med Wii Fit, som Wii Sports til konsollen.

 

Hadde vært moro om de inkluderte skihopping også, men spørs kanskje om den stakkars lille baderomsvekta av en kontroll ville tålt det i lengden ^^

Lenke til kommentar

Tenker noen slike flasker Dinsdale kombinert med balansebrettet kan bli en uhyre morsom kombinasjon på et nachspill.

 

Det høres litt interesangt ut men jeg frykter at man etter noen runder ned bakken blir rimelig sliten i lårene etter vært. Ender opp med nerdekropp fra midja og opp og skikkelig Arnold bein fra midja og ned. Blir lett å se Wii nerdene på kjøpesenteret i alle fall.

Lenke til kommentar
Er oppriktig sjokkert over at de ikke kalte det "Wii Ski" (mulig Nintendo selv vil ha enerett på å gi ut "Wii <ting>"-spill).

Er nok grunnet lisensering ja.

Hadde vært moro om de inkluderte skihopping også, men spørs kanskje om den stakkars lille baderomsvekta av en kontroll ville tålt det i lengden ^^

Det følger med i Wii Fit (som da er med i pakken med balansebrettet).

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hadde vært moro om de inkluderte skihopping også, men spørs kanskje om den stakkars lille baderomsvekta av en kontroll ville tålt det i lengden ^^

Det følger med i Wii Fit (som da er med i pakken med balansebrettet).

Ja, det stemmer jo det, så faktisk en video på Gametrailers for en stund siden, men det hadde jeg helt glemt. Blir interessant å se hvor mye balansebrettet tåler da, ville kanskje tro den faktisk tåler en støyt når Nintendo selv har designet et spill som innebærer at folk skal legge så mye trykk på brettet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...