Gå til innhold

SE lanserer C702, C902, G700, G900, Xperia X1, W980 og Z770


Anbefalte innlegg

I dag startet Mobile World Congress (nye 3GSM) i Barcelona, og SE har allerede lansert flere spennende telefoner:

 

C-en i C-serien står for Cyber-shot, og C702 og C902 har derfor fokus på kamera.

2.png3.png

 

C702 er støv- og vanntett med 3.2MP, LED-blits og AF mens C902 har 5.1MP, AF og xenon-blits. Les mer.

 

 

G-serien skal så vidt jeg forstår ha fokus på kalender og generelt organisering i tillegg til TS. G900 har også 5.1MP, AF, 2,4" skjerm, WLAN og "single touch control menu". Les mer.

g700imfm.png

 

 

Det var store forventninger knyttet til SEs Xperia-serie. X1 er SEs første telefon med WM (why?!), og minner litt om en HTC-telefon pga slideutforming og fullt Qwerty-tastatur.Greia har også VGA-oppløsning. Les mer.

x1_1_s.jpg

 

 

W980i er om jeg ikke tar helt feil SEs 22. eller 23. Walkman-telefon, og den tredje i flapputforming. W980i har 8GB innebygget minne og musikktaster rett under skjermen. Les mer.

1.jpg

 

 

Z770 er en flapp-telefon, og er en ny "web-telefon" med blant annet HSPDA (= "super-3G"). Les mer.

z770_exclusive.jpg

 

 

Jeg orker ikke liste opp alle specs, så gjør som meg og les på se-nse. De har faktisk fler og bedre bilder enn SEs egne sider. ;)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
jippii.... xperia X1 skal bestilles med en gang.. så jeg kan kaste min tytn 2 i ovnen.. ,

Da er det vel bedre at du gir den til meg :p

 

Men kjekt at SE kommer med WM-mobiler. Har blitt litt lei min Qtek 8600 nå.

Lenke til kommentar

Den har nok ikke det nei, men den har A2DP iallfall, om ikke annet. :)

 

Manglende 3.5 jack og litt lite farger på skjermen er mine eneste ankepunkter så langt på X1. Og det er litt usikkert hva som er riktig angående farger, pressemeldingen til SE sier 65K farger, mens spesifikasjonene på SE-sidene sier 262K farger. Vi får vel bare vente å se.

Lenke til kommentar

SE lager nok neppe en så insane skjerm på 800x480px uten 262k farger. For referanse, full VGA oppløsning er 640x480, denne er full WVGA. Utrolig på en mobil! Med fysisk størrelse på 3 tommer så blir dotpitchen veldig lav som igjen betyr utrolig billedkvalitet. GLEDER meg til å se denne i levende live.

 

Xperia får jack ja, se 44 sekunder ut i denne filmen:

. Vanskelig å si om den er 2,5 eller 3,5mm, men setter en finger på 3,5!

 

Blir også spennende å se hvordan deres nye optiske joystick fungerer i praksis.

 

For meg personlig er dette åpenbart en iPhone killer, pent brukt iPhone til salgs "snarlig"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...