Gå til innhold

Slå deg løs i syndens by


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...et åpent actioneventyr der du må redde Las Vegas fra en ondsinnet forretningsmann som forsøker å gjøre Syndens By langt mer familievennlig.

 

Leste jeg riktig?

 

Jeg tenkte også at den setningen var litt rar, siden denne forretningsmannen blir beskrevet som ond XD

 

jeg tror utvikler bak prosjektet forklarer det meste...

Lenke til kommentar
Jeg tenkte også at den setningen var litt rar, siden denne forretningsmannen blir beskrevet som ond XD

Han vil jo ødelegge Las Vegas - klart han er ond.

Ikke ifølge quotet der.

 

...et åpent actioneventyr der du må redde Las Vegas fra en ondsinnet forretningsmann som forsøker å gjøre Syndens By langt mer familievennlig.

 

om det ikke er å ødelegge så vet ikke jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jasså, nok en GTA-klone? Oh well, hvis det blir a´la saints row kan det jo bli riktig så moro. Spent!

Er ikke du... en jente? :blink:

 

Sist gang jeg sjekket trengte man ikke Y-kromosomer for å like GTA/Saints Row ;)

Lenke til kommentar

Ang. onde familievennlige:

Jack Thompson anyone?

The stepford wives?

 

"Familievennlig" er et ufyselig ord ondskapen gjemmer seg bak når de ønsker å ødelegge kreativ og kunstnerisk frihet. CCA ødela tegneserier på 50-tallet, ufyselige familieorganisasjoner lager pipelyder om noen sier "pupp" på amerikansk TV, og bøtelegger alle som går så langt som til å _vise_ en i millionklassen, og forsøker å hindre etthvert hint om noe som bryter mot deres overdrevne kristenmoralistiske fintfølenhet.

 

Hadde det vært snakk om familievennlig i betydningen "moro for hele familien", type Myazaki Hayao -filmer kunne jeg sagt meg enig i at familievennlig var et positivt ord. Slik det brukes oftest dog, er det en _enda_ kjipere måte å si "sensur" på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...