Gå til innhold

Norman oppdaterer sikkerhetspakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint med denne foreldrekontrollen, slik at det går an å holde styr på hvilke sider foreldrene surfer på :thumbup:

 

Å kanskje jeg også bør vurdere denne programpakken, har klart meg fint med logg og temp mappene til nå, men jeg begynner å lure på om de har funnet ut hvordan denne informasjonen kan slettes :whistle:

Lenke til kommentar

Mer enn 24 timer oppetid uten at et program fryser eller du får blåskjerm er jo ganske unormalt... ;)

 

Det er litt som på toget hvor det er et klistremerke på vinduene hvor det blant annet står: "Varsle konduktøren om du oppdager noe unormalt". Så da toget for en gangs skyld var i rute stoppet jeg konduktøren for å fortelle han at det var ganske unormalt. Han lo ikke...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Denne versjonen er mye lettere på maskinen. Bruker langt mindre minne og CPU kraft enn forrige versjoner.

 

Norman security suite har fått nytt grensesnitt, og det skal nå være enklere enn før å konfigurere brannmuren

 

Ok? Hva med alt annet?

 

Dessuten er dere rimelig treige å komme med denne nyheten. Norman kom jo med pressemeldingen i midten av Desember.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...