Gå til innhold

Har du tips om spill som ligner Thief: deadly shadows?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så heisen på å spille, og i alle fall ikke spill hvor man må drepe en hel kommune for å komme seg framover. Thief: deadly shadows var helt i blinken for meg, men jeg har fått med meg at det ikke blir noe fler av dem. Kan noen anbefale spill som ligner? Ikke for mye dreping, men litt stjeling, sniking, god historie, løse oppgaver osv????

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er ikke så heisen på å spille, og i alle fall ikke spill hvor man må drepe en hel kommune for å komme seg framover. Thief: deadly shadows var helt i blinken for meg, men jeg har fått med meg at det ikke blir noe fler av dem. Kan noen anbefale spill som ligner? Ikke for mye dreping, men litt stjeling, sniking, god historie, løse oppgaver osv????

Smiert Spionem ( Death to spies ) er vel kanskje noe å se på, har ikke spilt det selv men.

Endret av Archangel
Skrevet

Deadly Shadows er jo det tredje i serien, så du kan jo gå for Thief: The Dark Project og Thief 2: The Metal Age om du ikke har vært igjennom dem allerede. De begynner riktignok å dra på årene - tiårsjubileum for The Dark Project i år. :p I dag er de nok ikke fullt så teknisk imponerende i dag som de engang var, men gameplayet er fremdeles gull.

Hitman er også morsomt, selvom det handler mye mer om planlegging, forkledninger (hiding in plain sight) pinlig nøyaktig timing, prøving og feiling, samt det å drepe ett eller flere spesielle mål, heller enn snikende improvisasjon og tyveri av bestemte objekter.

Skrevet

I "Stolen" spiller man også tyv, men i høyteknologisk drakt.

Jeg er stor fan av bl.a. Hitman-serien og Splinter Cell-serien, så jeg hadde store forventninger til Stolen. Det var imidlertid en veldig dårlig port fra konsoll, og jeg la det fort fra meg. Kanskje det appelerer til deg?

Ellers har jeg spilt et par ukjente snikespill, som har vært relativt bra. Blant annet er Psi Ops: The Mindgate Conspiracy og Second Sight gode. Sistnevnte var klart best om man liker sniking ettersom begge spillene også innebærer en del skyting i tillegg til snikingen.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Anbefaler virkelig Thief: The Dark Project og Thief 2: The Metal Age , hvis du likte Thief 3: Deadly Shadows.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Kan anbefale alle fire splinter cell spillene på det sterkeste !

(å på elkjøp nå kan du få de 3 første splinter cell for 99kr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...