Gå til innhold

Passport får mer lagringsplass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper meg en sånn en når de kommer med 1 TB =)

Du sikter altså inn på å handle en sånn 320GB-disk når WD kommer med 1TB-utgaven i ca 2010? :p

 

Kan jo såklart kjøpe 3 slike, og teipe de sammens...

Hvorfor betale ca 5400 kr for tre sammenteipede disker når man får en enkelt ekstern harddisk med 1TB til en tredjedel av prisen?

 

Fordi pappa er driiiit rik, og gir meg ALT jeg peker på...

Lenke til kommentar

Flott dings. Noen som har fått fingrene i en sånn ennå?

 

Jeg lurte litt på denne Google programvarepakken. Når en kobler disken til PC-en får en da også automatisk spørsmål om en virkelig ønsker å installere programvaren? Altså, vil den alltid forsøke å installere Google programvaren hver gang du kobler disken til en PC, eller kanskje hver gang du kobler disken til en ny PC?

 

Jeg lurte også på om disken kan være kryptert, men at du samtidig vil ha muligheten for å installere krypteringsstyrings-programvaren selv etter kryptering av dine data, når du er på farten og behøver tilgang til dine krypterte data (dersom "PC-en på internettkafeen" skulle tillate softwareinstallasjon) ?

Lenke til kommentar

Jeg har enn sølvfarget disk som ble solgt uten Google-programvaren. En modell tidligere enn den første svarte pianolakkerte disken som kom med Google-programvaren.

 

Blir en plaget hver gang en plugger i disken, eller gir den seg etter ett installasjonsforsøk? Begynner den å mase om installasjon om igjen, dersom du kobler disken til en annen PC?

Endret av G
Lenke til kommentar

dessuten er diskene formartert med FAT32, noe som er ubrukelig når du skal flytte filer over ca 4gb. det fikk jeg erfare da jeg lånte en for et par uker sia.

 

det beste er å bare formatere den på nytt med NTFS, så slipper du programvare, drivere og alt det der. da fungerer den akkurat som en minnepinne. enklere kan det ikke bli

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...