Gå til innhold

Spillkalkun får oppfølger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest unødvendige oppfølger siden Mortyr 2.

Greit nok at første spillet solgte relativt bra, men jeg regner med at de som kjøpte det ikke hadde lest noen anmeldelser. Tviler på at disse kommer til å kjøpe oppfølgeren siden de mest sannsynlig mente det første spillet sugde.

 

Men så igjen, folk kjøper da alle Need for Speed-spillene uten at jeg helt skjønner hvorfor.

Lenke til kommentar

Dungeon Lords var som en svidd gourmetpizza. Ingrediensene var spennende, men når det først hadde gått galt under stekingen kunne ingen mengde chillisaus og rømmedressing (patcher) bringe det opp til et høyere nivå enn såvidt spiselig. Tatt i betraktning at oppskriften egentlig var OK ser jeg ikke helt bort fra at de kan klare å gjøre oppfølgeren til et bra produkt.

Lenke til kommentar
Dungeon Lords var som en svidd gourmetpizza. Ingrediensene var spennende, men når det først hadde gått galt under stekingen kunne ingen mengde chillisaus og rømmedressing (patcher) bringe det opp til et høyere nivå enn såvidt spiselig. Tatt i betraktning at oppskriften egentlig var OK ser jeg ikke helt bort fra at de kan klare å gjøre oppfølgeren til et bra produkt.

LOL. Jobber du i GameReactor eller?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...