Gå til innhold

TEST: Akasa PowerMax 850 W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akasa PowerMax 850 W fra Enhance er påfallende lik

NorthQ Giant Connector 850.

NorthQ strømforsyningen skulle nok vært merket med Enhance sitt UL-nr den også.

 

Det ser ikke ut som det er en Teapo kondensator på primærsiden, det ligner veldig på en Matsushita kondensator.

Er det en grunn til at dere nå har blitt skeptiske til Teapo kondensatorer, dere har ikke hatt noe å utsette på de i tidligere tester.

 

Teapo lager ikke kvalitets kondensatorer, men de regnes som ok til bruk i strømforsyninger.

Endret av LAEN
Lenke til kommentar
Det ser ikke ut som det er en Teapo kondensator på primærsiden, det ligner veldig på en Matsushita kondensator?

Er det en grunn til at dere nå har blitt skeptiske til Teapo kondensatorer, dere har ikke hatt noe å utsette på de i tidligere tester.

 

Ja det lurer i grunnen jeg også på. Jeg kan umiddelbart ikke huske at dårlige eller gode komponenter noen gang før har blitt tatt med i Cons/Pros listen (dog jeg kan jo ta feil) Derfor synes jeg kanskje dere kunne gjort en noe bedre innsats i å begrunne dette punktet noe mer, utover å altså framsi påstanden..

Endret av Zatôitchi
Lenke til kommentar

Bra test, bare med ett par mindre skrivefeil:

Strømforsyningen ingen er ikke produsert av Akasa selv, men av Enhance Electronics CO. LTD.
Under testing forholdt både strømforsyningen, kablene og kontaktene seg tilstrekkelig kjølig.

 

Hva med å foreslå noen alternative strømforsyninger med modulære kabler, som f.eks. "Ønsker du en strømforsyning med tilsvarende spesikikasjoner med modulære kabler kan vi anbefale/foreslå <merke1> eller <merke2>."

Endret av mungo
Lenke til kommentar
Bra test, bare med ett par mindre skrivefeil:
Strømforsyningen ingen er ikke produsert av Akasa selv, men av Enhance Electronics CO. LTD.
Under testing forholdt både strømforsyningen, kablene og kontaktene seg tilstrekkelig kjølig.

 

Hva med å foreslå noen alternative strømforsyninger med modulære kabler, som f.eks. "Ønsker du en strømforsyning med tilsvarende spesikikasjoner med modulære kabler kan vi anbefale/foreslå <merke1> eller <merke2>."

 

Bra post, bare med mindre skrivefeil. Mente du: spesifikasjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...