Gå til innhold

Test ut Vista SP1 Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er sterkt. Så snart det kommer noe som helst som har med brudd på lover og regler å gjøre på forumet, så blir innlegget fjernet. Jeg forventer da at også denne artikkelen blir blir fjernet, for dette er såvidt meg bekjent IKKE lovlig i henhold til lisensbetingelsene, og følgelig burde hardware.no holde seg for gode til å i det hele tatt publisere det.

Lenke til kommentar
Dette er sterkt. Så snart det kommer noe som helst som har med brudd på lover og regler å gjøre på forumet, så blir innlegget fjernet. Jeg forventer da at også denne artikkelen blir blir fjernet, for dette er såvidt meg bekjent IKKE lovlig i henhold til lisensbetingelsene, og følgelig burde hardware.no holde seg for gode til å i det hele tatt publisere det.

 

Jepp,dette er vel et soleklart overtramp.

Lenke til kommentar

Hei, vi vurderte dette dithen at det ikke er direkte ulovlig, og at informasjonsverdien i dette er større enn hensynet til å ikke trykke det. Dersom MS kontakter oss og ber oss fjerne artikkelen vil vi nok vurdere det, men dette er jo spredt "all over" allerede.

 

Vi har også tidligere trykket informasjon om andre lignende "tweaks". Diskusjoner om slike ting bør absolutt være tilltatt og dersom det er eksempler på det motsatte hører jeg gjerne om det.

 

Hva som tillates og ikke er opp til forumstyret å bestemme, men det er ingenting i retningslinjene som sier at diskusjoner om "tweaks" som dette ikke er lov.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som er ulovlig her. Det er en registerendring, ikke noen direkte hack. Dette er ikke det samme som at du kan laster ned SP1 fra en lukket beta fra f.eks. eksterne sider, denne ligger tilgjengelig uten ulovligheter.

 

 

det er vel nettop dette som er en hack, men forsåvidt er det ikke lovstridig.. ei heller om man bryter noen lisensbestemmelser. Det som er sikkert er at Vista blir bedre/tryggere og mer stabilt med SP1, så sånsett er det all honør til HW som trykker dette.

Lenke til kommentar

Akurat.

Gjort det ca 7 ganger snart...

Det som er litt rart, er at når jeg gjorde det første gangen, så fikk jeg også tilbud om div betaprodukter som wlm og windows live toolbar. Det gjør jeg ikke nå. Så det virker som at hacken ikke fungerer lenger....

Skal prøve en gang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...