Gå til innhold

Sony utsetter Home (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda et spill som blir utsatt :(

9534965[/snapback]

Nå er ikke Home et spill i sin rette forstand da. Er vel mer en visuell interaktiv tjeneste for å binde sammen PS3-brukere i form av hus de kan bo i. På den måten kan man snakke med folk, "joine" multiplayer games osv. Det er synd denne tjenesten blir utsatt da jeg er sikker på at mange PS3-eiere har gledet seg til denne. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Lenke til kommentar

jeg har alltid støtta dem intil jeg venta forgjeves på ps3. timing er like viktig som kvalitet. synes synd på sony patriotene som kjøpte seg ps3 på releasedagen og får ikke utnytta maskina ordentlig før neste år. og den såkalte releasedagen var jo riiiiiimlig forsinka i seg selv.

greia med ps3 når folk ENDELIG sitter klare i stua og skal fyre opp home og gran turismo hd etter flere år med venting, så har vi andre kosa oss med Forza 2 i evigheter.

 

bruker nå xbox360 til bilspill og Pc til alt annet og har ikke hatt det så bra spillmessig siden nintendo 8bit

at de reklamerer med at onlinetjenesten skal være gratis ser jeg heller på med et kritisk øye. det er DYRT å holde en tjeneste som LIVE eller HOME oppdatert og feilfri.

Endret av DailyDrifter
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...