Gå til innhold

Takkeknapp, en idè?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Jeg har sett på en del store utenlandske forum at det finnes en knapp hvor det står "thanks", hadde det vært en idè å skaffet en slik knapp under hver en post? Det hadde spart oss for unødvendige inlegg samtidig som det er mye lettere å vise takknemlighet til tråder som kan være til stor hjelp. Kanskje en slik ordning gjør at vi forumdeltakere gjør en større insats og blir oppmuntret i større grad til å hjelpe andre..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kunne vært noe alá hva de har på vg diskusjoner, i form av tommel opp eller tommel ned. Kan jo skippe ned-utgaven så man gir en tommel opp når man er fornøyd :-)

 

Ser for meg at det kanskje står "thumbsup: 9" ved siden av post # f.eks. Kanskje man kan klikke på tommelen og se hvem som har valgt en thumb up også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Ja, dette var et godt forslag. Disse "tomler opp" bør også vises i søk, slik at en kan finne den tråden som gir best svar på et problem. :)

9480676[/snapback]

 

Det var en smart idè som kan være til stor hjelp når man bruker søkefunksjonen. Det er et par ganger jeg har funnet så mange emner om noe at jeg har gitt opp å lete gjennom alle for å starte en ny tråd, det hadde jeg kanskje sluppet hvis dette var synlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...