Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Man Utd - Liverpool </span>

 

Et par regler for denne tråden:

 

- Personangrep gir advarsel, her som alle andre steder på forumet

- Hold dere saklige, så godt som det går i alle fall! :)

 

Vi har en tråd for hvert lag, og om noen fra det andre lagets supportere poster i den andre tråden blir det ofte "bråk". Derfor synes jeg vi må ha en slik type tråd. På united.no-forumet har vi ofte de mest saftige diskusjonene i en slik type tråd, og jeg håper vi kan få samme nivå på denne. Jeg håper ikke denne tråden blir full av tull, men skjikkelig saftige diskusjoner fra lagets supportere. For å starte diskusjonen og forhåpentligvis få på meg et par Pool-supportere setter jeg like gjerne opp mitt all-star team fra de to lagene:

 

----------------------------- Reina -----------------------------

------------------------------------------------------------------

Neville ------------- Rio ------------ Carr. -------------- Evra

------------------------------------------------------------------

Ronaldo --------- Gerrard -------- Scholes ----------- Giggs

------------------------------------------------------------------

------------------- Rooney --------- Tevez -------------------

Endret av fakey™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klassisk svar fra en Pool' supporter som innbyr til en god og saftig diskusjon. Gi meg en begrunnelse, så skal jeg grille svaret ditt på begge sider med ekstra mye krydder.

9388170[/snapback]

 

Mer klassisk det som kom fra deg. Gi meg en god grunn for hvorfor Torres aldri kan bli en bedre spiller enn Tevez, helst med salat og dressing.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Tevez er og vil alltid være en bedre fotballspiller enn Torres.

9388127[/snapback]

 

Dummeste jeg har hørt

9388135[/snapback]

Eh nei? Tevez har bevist mer på sine opptredener internasjonalt og i PL enn det Torres har frem til nå (<--- dette er et forbehold flameturds).

 

Uansett til laget ville jeg hatt Carrick fremfor Scholes, ene og alene siden Carrick utfyller Gerrard bedre :)

Lenke til kommentar
Klassisk svar fra en Pool' supporter som innbyr til en god og saftig diskusjon. Gi meg en begrunnelse, så skal jeg grille svaret ditt på begge sider med ekstra mye krydder.

9388170[/snapback]

 

Mer klassisk det som kom fra deg. Gi meg en god grunn for hvorfor Torres aldri kan bli en bedre spiller enn Tevez, helst med salat og dressing.

9388182[/snapback]

Tevez har mye mer erfaring og har allerede holdt verdensklassenivå i mange sesonger. Han er stabil, spiller fotball for å ha det gøy og er totalt blottet for primadonna-nykker. Gutten lever for fotball, Torres lever for kjendisstatusen og pengene like mye som fotballen i seg selv.

 

Hvis Torres kan prestere mer stabilt og ikke være så opptatt av å være fjortissforbilde så kan han bli genialt god. Det er få spillere som klarer å bli blant verdens aller aller beste samtidig som de er primadonnaer, her kan vel Ronaldo og Totti spesielt nevnes.

 

Kulturen som Tevez kommer fra er en enorm fordel. Fotball er like viktig som religion i Argentina (fotball er nesten er religion), og han har fått det med morsmelken. Man ser det på steget, skuddet, rykket, spilleforståelsen, det oser av kvalitet av Tevez. Torres er fortsatt en toppspiller, men han mangler noe.

 

Men uansett, for meg ser Tevez ut som en mye bedre spiller med en mye lysere fremtid. Lykke til med Torres, håper dere tar godt vare på han.

Lenke til kommentar
Torres lever for kjendisstatusen og pengene like mye som fotballen i seg selv.

9388301[/snapback]

 

Sikkert derfor at han gikk ned i lønn for å få spille for Liverpool?

 

Hvis Torres kan prestere mer stabilt og ikke være så opptatt av å være fjortissforbilde så kan han bli genialt god.

9388301[/snapback]

 

Nå skal ikke jeg uttale meg så mye om Torres sin stabilitet da jeg ikke følger Spansk fotball så altfor mye, og dermed ikke sett så mange kamper hvor Torres har spilt, men de kampene jeg har sett så har han holdt et meget godt nivå.

 

Fjortisforbilde? Bare fordi han har et utseene som de fleste fjortisjenter går i take for?

 

Men uansett, for meg ser Tevez ut som en mye bedre spiller med en mye lysere fremtid. Lykke til med Torres, håper dere tar godt vare på han.

9388301[/snapback]

 

Høres ikke ut som du har så mye tro på Torres, samtidig som du er skråsikker på at Tevez vil bli en gedigen hit i Manchester. Så å si at Torres aldri kan bli like god eller bedre enn Tevez, blir litt feill. Det eneste du kom kom med var positive ting om Tevez, og stort sett negative ting om Torres.

 

Edit:

 

Torres er god, men ikke SÅ god som alle skal ha det til.

9388127[/snapback]

 

Tevez og er meget god, men ikke SÅ god som du skal ha det til.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Må si at jeg er enig i alt du sier Prebo, at Torres lever for kjendisstatus og pengene, like mye som i fotballen i seg selv tror jeg ikke noe på. Fordi jeg kan se lidenskapen i øynene hans når han spiller, og han virkelig elsker å spille fotball. Og jeg gleder meg ekstra mye til hver Liverpool-kamp spesielt når han spiller.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Påstand: Torres lever for kjendisstatusen og pengene like mye som fotballen i seg selv..

 

Back opp denne påstanden er du grei... Torres valgte Liverpool ikke bare fordi klubben kan tilby en fet lønningspose, men også fordi han var Liverpool fan.

 

Ellers er jeg 100% enig i at Tevez er bedre overall en El Nino i øyeblikket, og jeg har lenge siklet etter Tevez og jeg ønsket lenge å se han med Liverbirden på brystet. Men etter jeg har sett Torres i aksjon er kan jeg ikke si at jeg angrer på kjøpet.

 

Gutten har ekstremferdigheter, ekstremt potensiale og virker for meg som en sympatisk kis, og ikke noe primadonna ihvertfall (merk nå, jeg sier ikke at Tevez mangler verken potensiale eller ferdigheter, bare så det er sagt). For meg så virker det som noen gjerne ser på pene fotballspillere som primadonnaer, men det kan jo godt hende du har hørt noe jeg ikke har.

 

 

Men at Carrick er en bedre spiller en Gerrard, d har du tjukke fanbriller da.

Om de (Scholes og Carrick) utfyller hverandre bedre enn Gerrard/ Mascherano- Gerrard/ Alonso kan du værsågod mene, men at M. Carrick isolert sett er en bedre fotballspiller er bedre en Gerrard er jævlig rart spør du meg. Kan hende at du sa det bare for igang en diskusjon, og det greide du jo :)

Lenke til kommentar
Men at Carrick er en bedre spiller en Gerrard, d har du tjukke fanbriller da.

9388611[/snapback]

 

Han ville ha Carrick i lag med Gerrard. Selv hadde jeg valgt Mascherano og Gerrard sentralt. Pitbullen Macherano tar seg av alt som kommer over midtbanen, mens Gerrard konser om det fremover :cool:

Lenke til kommentar

Scousere og Manchester United fans skal bli enige om et sammensatt lag av Manchester United spillere og Liverpool spillere. Hvordan tror dere at det vil gå? :)

 

Reina

Finnan - Rio - Carrager - Evra

Ronaldo - Gerrard - Scholes - Giggs

Rooney/Koyt - Torres

 

Litt Scouser vennlig kanksje men jeg vil ikke sitte i 4 timer å krangle med 15 scousere i natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...