Gå til innhold

Omtale av Trauma Center: Second Opinion (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai, det var overraskende strengt.

 

9/10 hos Eurogamer, men det var amerikansk import tilbake i desember. Mulig man begynner å få litt strengere krav til et Wii-spill nå enn ved lansering da alt var nytt og fresht. Veldig svakt at spillet dukker opp her 10 (!) måneder etter USA.

Lenke til kommentar

Har spilt spillet på DS, og spilte det nå på Wii.

 

Det ble innført litt nye ting på Wii, men ikke så mye. Grafikken er jo litt bedre på Wii enn på DS, men det er vel å forvente.

 

Spillet i seg selv har et bra konsept, og jeg i motsetning til andre likte Anime-stilen. Men at det bare finnes 2-3 forskjellige ansiktsutrykk er skuffende.

 

Flerspillermodus savnes...

og jeg får for ofte karakter C "Rookie doctor" :p

 

Hadde spillet kommet som et launch-spill hadde den vært et av de beste Wii spillene, og selv nå har det ikke kommet så mye bedre. (utenom Mario Charged Strike)

 

Så for de som er lei av Wii spillene sine, og har Zelda og Mario Strike kan dette være et krevende "solo-spill". Men etter å ha prøvd det kommer jeg sansynligvis ikke til å kjøpe spillet. Uaktuelt og kjøpe et halvhjertet spill som er over et halv år forsinket iforhold til amerikansk lansering.

 

Hva har de gjort i dette halvet året? Det er ikke voice-acting en gang, så det eneste er vel å oversette fra engelsk... snakk om å være uproduktivt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...