Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Noen som har fått seg denne "bærbare" på 20"? Vil isåfall gjerne høre om den!

 

Ser jo sinnsyk ut. Og bare 14.500,-!!?

 

Skjermkortet er visst bedre enn GF8600M GT?

Og jeg som vurderte hp dv9575 og dell xps m1710....

 

Oppdatert informasjon bidratt med av Raste:

 

Velkommen til HP Pavilion HDX tråden

 

hp_hdx.jpg

 

Denne stilige og kraftige bærbare PCen er innpakket i HPs helt nye pregede mønster,

“Dragon”, og tilbyr en førsteklasses hjemmekinoopplevelse, databehandling med høy ytelse,

HPs første 20,1-tommers skjerm og en stilig og innovativ design.

 

Funksjoner

 

 

- Med en integrert HP Digital TV-tuner virker PCen som en portabel TV og PVR, og en BluRay-DVD-stasjon (tillegg)

sørger for at du kan nyte de nyeste DVDene i imponerende HD-kvalitet.

 

- Hi-Fi-lyd fra fire Altec Lansing®-høyttalere og en HP Triple Bass Reflex Subwoofer

 

- Gled deg over datakraft og funksjonalitet som en stasjonær, med høyytelses Intel® Core™2 Duo-prosessorer,

tastatur i full størrelse og separat talltastatur

 

 

Modeller

HDX 9050 (utgått i HP sortimant)

HDX 9070 (utgått i HP sortimant)

HDX 9130 (utgått i HP sortimant)

HDX 9200

HDX 9350

 

 

 

Drivere

HDX 9050

HDX 9070

HDX 9130

HDX 9200

HDX 9350

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor får du den prisen fra?

9217959[/snapback]

prisene har han nok sett i prisguiden tidligere enn i dag..

noen av butikkene som selger den til den prisen er Amentio og XD.no

skjønner ikke hvorfor alle butikkene som har den er fjernet fra prisguiden.. :hmm:

jeg har også sett på denne en god stund nå.. vurderer på det sterkeste å kjøpe den, men ønsker veldig gjerne å høre fra noen som har denne versjonen som selger her i norge. så langt har jeg bare funne tester av den med 4gb ram og min. 2,4 ghz prossessor..

noe som også underer meg er hvorfor hp ikke har lagt den ut på sine norske sider enda..

Lenke til kommentar

Det er flere tester av maskinen. Denne er den mest omfattende jeg har lest. (Dette er test av en pre-production maskin, som har bedre specs enn dem du får for 14.500.) Nå skjønner ikke jeg stort av benchmarktester, men hvis du leser videre i testen så hevdes det at skjermkortet gruser GF8600M GT, som bl.a. følger med på compal ifl90+.

 

Prisen undret jeg meg litt over også, for den var der i prisguiden igår. Må være noe feil der, for det var minst 10 nettbutikker som hadde maskinen, og nå er det bare 1. Men jeg fant den hos Amentio til 14.700 og har bestilt nettopp!

Lenke til kommentar
Prisen undret jeg meg litt over også, for den var der i prisguiden igår. Må være noe feil der, for det var minst 10 nettbutikker som hadde maskinen, og nå er det bare 1. Men jeg fant den hos Amentio til 14.700 og har bestilt nettopp!

9218527[/snapback]

ja.. det samme undet jeg også på.. har sett på prisguiden hver dag den siste uken, og ble forskrekket når jeg så at prisen pluttselig var oppe på 1600 lapper igjen.

men nå har jeg endelig bestemt meg! første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å bestille en av disse "monsterene" :love:

amentio ser ut som et bra valg av butikk :)

Lenke til kommentar

Ja amentio har fått brukbar kritikk, og er samtidig den billigste. (Selv om jeg ikke har fått tak i noen på telefon der i hele dag.)

 

Skjønner ikke helt hvorfor pisen er så lav. På den amerikanske HP siden koster samme maskin $2.999,- og det tilsvarer NOK17.278,-

I tillegg så pleier jo alltid maskiner være billigere i USA.

Hardware.no hadde jo følgende anslag:

 

"Prisen starter på 2999 dollar, noe som betyr en utsalgspris på nærmere 25 000 norske kroner inkl. mva."

 

Fant et produktark

Lenke til kommentar

etter hva jeg har sett på den amerikanske hp siden, så er den svakeste possessoren de selger faktisk kraftigere enn den som selges med laptopen her i norge ( Intel® Core™ 2 Duo prosessor T7500 2.20 GHz, 4 MB L2 Cache, 800MHz FSB, mot en

Intel® Core™ 2 Duo prosessor T7300 2 GHz, Nivå 2-cache 4 MB)

ellers så står det også at skjermkortet er på 512 mb istedenfor de 256 som kommer med den her i norge... :hmm:

 

edit: det produktarket har jeg også sett.. har lagt en stund på deal sine sider.. og etter alt å dømme, så er vell det det mest sikre dokumetet med spesifikasjon...

Endret av The Gnome
Lenke til kommentar

har sett den siden også... men den sier jo egentlig ikke serlig mye om selve maskinen.. meste parten er generelt om pavillion laptoper.. hånbøkene innholdt faktisk en del info om hva som følger med, men det var ikke noe serlig nytt....

men nå har jeg også bestillt en hdx, så venter spent på ordrebekreftelse og at den blir sendt..

Du får si i fra når du har mottatt din, siden du bestilte den tidligere enn meg, så er det vell mulig du får den tidligere:P

Lenke til kommentar
jeg er bortreist til seint den 13., så du blir nok først. Du bestilte fra amentio du og?

9219900[/snapback]

 

yess, bestilte fra amentio... håper nå på rask levering :thumbup:

kan rett og slett ikke vente på å bruke dette udyret :dribble:

 

edit:

Så nå på amentio at orderen er blitt behandlet, så håper på at den blir sendt i morgen tidlig:D

Endret av The Gnome
Lenke til kommentar
Vær oppmerksom på at den den som selges her er med ordinær DVD brenner, ikke HD-spiller som fulgte med test maskinen som det var henvist til.

9220037[/snapback]

er klar over det:P men den koster også betydelig mindre enn det den koster i statene, med hd-spiller..

 

5,5 kg  :!: ikke akkurat bærbar... flyttbar ;)

9220106[/snapback]

om du hadde lest den nyere artikkelen, så ville du sett at den faktisk veier litt over 7 kg... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...