Gå til innhold

Omtale av Pro Cycling Manager 2007 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg litt uenig i dette med mye CTD (Crash to desktop). Jeg har kun fått dette 1-2 ganger, men er enig i det er for mye. Men som sagt så har ikke dette skjedd så alt for mye til meg og dette er noe som kan skje i alle spill.

 

Angående språkpakken så søkte Cyanide etter en som kunne translate språkpakken. Jeg og flere andre fra PCMNorge søkte, men noe svar fikk vi aldri. Den norske språkpakken ble heller ikke inkludert i den første patchen slik som de hadde lovet(For de som kjøpte download versjonen).

 

Syns du har gitt en litt lav karakter og for meg så ser det ut som du baserer dette mest på dette med at spillet har gått tilbake til desktopen og det syns jeg blir feil. Mye annet trekker opp og jeg ville ihvertfall gitt spillet 5-6/10.

 

Du burde også nevne dette med memory leak i standard versjonen og for at spillet skal bli spillbart så er den første pachen et must.

 

Ellers en fin skrevet omtale av Pro Cycling Manager 2007 :)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Har testet det på to PC-er, der den ene er smekk ny med Vista og den andre en litt eldre med XP.

 

At mine PC-er er ustabile vil jeg ikke si meg enig i, siden jeg tester uhyre mange spill fortløpende uten slike problemer...men det kan godt hende andre spiller PCM 2007 uten krasj og krøll.

 

Likevel synes jeg dette er Cyanides problem, ikke mitt.

 

Enig at spillet i utgangspunktet er i syverregionen, men feilene ødelegger den karakteren.

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd at spillet har klikket en eneste gang så jeg har vært litt heldig der. :)

 

En ting du kan være bombesikker på når det gjelder Pro Cycling Manager er at musikken suger barteflass.
Synes musikken er litt av sjarmen med spillet. Dessuten er det kanskje ikke allverdens med sanger som hadde passet inn heller..
Lenke til kommentar

har ikke prøvd spillet enda. Men synes at sånne spill kan bli litt kjedelig i lengden. hadde 2006 spillet, vant aldri :p

Uansett om jeg lå i feltet hele veien eller stakk så vant jeg aldri. Alle rytterne mine falt ned fra feltet etter vei, er det forsatt sånn? Altså sånn at det nesten er umulig å komme seg opp fjellene, eller burde jeg kjøpe dette ? Og da noen tips hvordan gjennomføre ettapper :)

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med mcgroven, dette spillet skuffer skikkelig. Når jeg spiller, så begynner det å hakke et stykke ute i spillet. Jeg har flere pc-er i hus, og det samme skjer på alle sammen. Maskinene er det ikke noe feil på, de er testet i alle bauer og kanter.

Lenke til kommentar
Mulig jeg skal gå til anskaffelse av dette. Da jeg leste anmeldelsen ble jeg litt skuffet. Men etter å lest kommentarene i forumet fikk jeg en litt annen mening. Har kost meg mye med PCM 2005.

9094017[/snapback]

 

Bare å handle. Det er et kjempespill etter du får lastet ned patchen.

Lenke til kommentar

Helt ufattelig rævva av artikkelforfatteren å ikke legge inn siste patch...

Legg inn patchen og memory leak problemet rettes og spiller flyter finfint.

Anbefaler Team Wiesenhoff i Continental ligaen.

 

EDIT:

 

Kan legge til at jeg har tidligere spilt PCM05 og synes spillet ihvertfall fortjener 6/10.

Ingen bugs om du patcher, men Cyanide er Cyanide..

Endret av bucketofcack
Lenke til kommentar

Spillet er testet med siste patch, noe jeg kanskje er litt for vagt inne på i avsnitt nummer tre.

 

Klikkene er fortsatt alt for hyppige for min del, og en sykkelinteressert kompis rapporterer om at det samme er tilfellet på hans maskin.

 

Det er gledelig at spillet funker fint for flere av dere, men det kan jeg dessverre ikke basere min omtale på.

 

Klikkraten virker å være lavere i XP enn på Vista etter patchen, men Cyanide oppgir Vista som et operativsystem PCM 2007 skal funke på - så da forventer jeg nettopp det.

 

Har selv fulgt serien i fem år, så dette er ikke min debutsesong. :)

Lenke til kommentar
har ikke prøvd spillet enda. Men synes at sånne spill kan bli litt kjedelig i lengden. hadde 2006 spillet, vant aldri :p

Uansett om jeg lå i feltet hele veien eller stakk så vant jeg aldri. Alle rytterne mine falt ned fra feltet etter vei, er det forsatt sånn? Altså sånn at det nesten er umulig å komme seg opp fjellene, eller burde jeg kjøpe dette ? Og da noen tips hvordan gjennomføre ettapper  :)

9092526[/snapback]

 

Høres ut som om du gjør noe feil taktisk.

 

Tips til PCM

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...