Gå til innhold

Nytt spel frå Blizzard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan gjerne være noe nytt. Men jeg lengter etter Action RPG fra Blizzard. De har dreisen på å komme med gode kvalitets spill. Å Action RPG sjangeren er den som passer meg. Det er vel også derfor ønsket.

 

Om det ikke skulle være fortsettelse av Diablo, så gjerne vært noe annet jeg kan hacke og slashe på.

Lenke til kommentar
Når jeg først leste denne nyheten ble den presentert som at det var snakk om en helt ny franchise. Ut i fra sitatet syns jeg det godt kan tolkes at det neste prosjektet er D3 eller WC4, men det hadde vært litt kult med noe helt nytt også :)

9082562[/snapback]

 

 

Jepp, uansett blir det spennende!

Lenke til kommentar

Er litt usikker på Diablo 3. Det er jo ikkje Blizzard som lage dei to første men Blizzard North som no er nedlagt. Og dei fleste som jobba der gjekk og starta andre firmaer. Hovedfolka bak Diablo serierien jobber i Flagship studio og lager Hellgate London atm.

 

Så eg trur meir på eit nytt franchise enn Diablo 3. Og kva det kan vere er ikkje godt å sei.

Lenke til kommentar

Kan jo hende de lager FPS for en gangs skyld :D

Hadde vært gøy med noe bra combo av FPS og RPG hvor man i tillegg kan bygge opp et økonomisk imperium, om man skulle ønske det. Men det hadde vært gøy å se noe nytt utenom diablo, warcraft og starcraft

Endret av Varen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...