Gå til innhold

Creative Suite 3 klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har forstått det har "Design" og "Web" pakkene vært ute en stund, mens "Production" og "Master" ikke har vært klare før nå. Tror blant annet videoredigeringsprogrammet Adobe Premiere CS3 ikke har vært klar før nå.

Lenke til kommentar
Har ikke CS3 vært ute for ages? Eller er det bare en ""WORKPRiNT"" av releaser jeg har sett..?

8992016[/snapback]

Det heter ikke workprint på programmer din noob :p

8993000[/snapback]

 

jeg veit det men kom ikke påe noe annet i farta! :p gadd heller ikke å lete etter releasene siden det tar seg litt dårlig ut her på IT-avdelinga :p

 

derfor jeg skrev det i "" ;p

Lenke til kommentar
Det er hva som er til salgs som er nyheten her... så at det er en hel side med kommentarer om hva slags piratversjoner folk har lastet ned, er egentlig off-topic.

8992287[/snapback]

 

Jeg har slett ikke noen piratversjon. Jeg, og resten av grafikkavdelingen her på huset, har hatt CS3 design premium siden slutten av mai.

Lenke til kommentar

Jeg testet AfterFx Cs3 på maskinen min på jobben i dag og det er virkelig en stor forskjell på denne og Afterfx 7.0 versjonen, mulighet for multiprosessor system gjør seg skikkelig gjeldende, vi kjører dual opteron maskiner (4 kjerner) med 4gb Ram og når jeg slo på multiprosessor funksjonen i Cs3 gikk ram-preview og rendring nesten dobbelt så kjapt.

 

Om noen dager skal jeg se om jeg får installert det på en av de nyeste maskinene vi har med Dual Xeon Quad prosessorer (8 kjerner) og se om det fører til enda større ytelsesøkning. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...