Gå til innhold

Nye musikktelefoner fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og vanlige tv-sendinger går vel i 50hz...?

8865505[/snapback]

Det du sikter til er selve TV'n sin oppdatteringsfrekvens, som er noe helt annet en fps (frames per second)

-----------------------------------------------------

 

Måtte nesten se på datoen... Hmmm nei det er ikke første april... Kan det faktisk stemme at SE har oppdaget at man kan ha EDGE og 3G i samme telefon? Nei jeg tror det ikke før jeg får se det Hehe!

Lenke til kommentar
Det er ingen ting å si på telefonens internminne, som er på 40 GB. I tillegg kan du utvide minnet ved å kjøpe ekstra minnekort.

Sikker på at det er minne og ikke harddisk?

 

Hvis det er harddisk er jo det større sjanse for at telefonen tar kvelden hvis den faller i bakken og lignende.

 

Men W910 ser jo utrolig bra ut :dribble:

Lenke til kommentar
Det er ingen ting å si på telefonens internminne, som er på 40 GB. I tillegg kan du utvide minnet ved å kjøpe ekstra minnekort.

Sikker på at det er minne og ikke harddisk?

 

Hvis det er harddisk er jo det større sjanse for at telefonen tar kvelden hvis den faller i bakken og lignende.

 

Men W910 ser jo utrolig bra ut :dribble:

8866057[/snapback]

 

Hehe. En skrivefeil fra Amobils side. 40GB og 86 gram :!:

Lenke til kommentar
Det du sikter til er selve TV'n sin oppdatteringsfrekvens, som er noe helt annet en fps (frames per second)

8865989[/snapback]

Så tv-kanalene sender signalene sine med 30 bilder i sekundet, mens tv'en tegner opp bildet 50 ganger i sekundet?

8866155[/snapback]

 

En TV sender halvbilder 50 ganger i sekundet, i steden for helbilder 30 ganger i sekundet, mener jeg å ha lest på Akam.no. Dette er samme prinsippet som brukes i et videokamera. Men siden det går så fort, så oppleves det som om den viser 30 helbilder i sekundet. Ikke at jeg kan mye om denne saken, men jeg leste det på Akam.no en stund tilbake siden.

:)

Lenke til kommentar
Det du sikter til er selve TV'n sin oppdatteringsfrekvens, som er noe helt annet en fps (frames per second)

8865989[/snapback]

Så tv-kanalene sender signalene sine med 30 bilder i sekundet, mens tv'en tegner opp bildet 50 ganger i sekundet?

8866155[/snapback]

Nei, i Norge har vi 24/25 bilder i sekundet, og hver hertz tilsvarer et "interlaced" halvbilde, og dermed tilsvarer 50hz 25 helbilder. 60hz som vi finner i Statene tilsvarer 30 bilder i sekundet...

Lenke til kommentar
Synes ikke at de er så fryktelig dyre jeg. 8GB-minne koster eks. sitt. Tror jeg går for en W910i. Den ser ganske liten og lett ut. W960i blir litt i tyngste laget for meg med sine 120 gram. Det jeg er mest skeptisk til er lydkvaliteten. W950i er jo ikke kjent for å brillere på dette området.

8866058[/snapback]

 

Hvor har du det fra?

har selv hatt 4-5 Walkman mobiler inkludert W950, og W950 har den beste lyden av alle, bare N91 produserer bedre lyd.

:)

Lenke til kommentar

Jeg skal hvertfall ha SE W960i.

 

teleonen er jo genial. Ble litt forelsket i den. :love:

 

Dene så jo pen ut, og har masse funksjoner, håper bare ikke det er dårlig lydkvalitet.

 

Den ristefunksjonen de har kommet med syns jeg er en dum ide, men den skal jeg sikkert lære å like :p

Endret av [SifO]
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...