Gå til innhold

Square Enix ut mot PS3 og 360 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
– Det er for mange spesifikasjoner og du trenger en HD-TV, bredbåndstilgang og en dyp kunnskap om spilling med disse konsollene.

Det må være det dummeste jeg har hørt i år!

Har ikke prøvd ps3, men på 360 så er ikke noe av det rett. Tviler på det er noe annerledes på ps3

Lenke til kommentar

Vel, han snakker jo det å nå ut til 'ikke' spillere.

 

At man itillegg trenger dyp kunnskap om å spille er jo også sant.

Prøv å få morra di til å spille Final Fantasy, eller Soul Calibur, eller HALO.

Hvis hun aldri har vært borti spill før, så er jo det umulig.

Wii Sports f.eks, klarer alle å spille, og det er DENNE gruppen Square E vil nå, er det så vanskelig å forstå? For det er en vanvittig stor gruppe.

Lenke til kommentar
Vel, han snakker jo det å nå ut til 'ikke' spillere.

 

At man itillegg trenger dyp kunnskap om å spille er jo også sant.

Prøv å få morra di til å spille Final Fantasy, eller Soul Calibur, eller HALO.

Hvis hun aldri har vært borti spill før, så er jo det umulig.

Wii Sports f.eks, klarer alle å spille, og det er DENNE gruppen Square E vil nå, er det så vanskelig å forstå? For det er en vanvittig stor gruppe.

8849284[/snapback]

At han vil ha nye kunder er jo greit nok. Men han sa

Det passer ikke inn i dagens spillmiljø,
altså det allerede etablerte gaming samfunnet.

Dessuten tror jeg at vist noen som er "ikke spillere" plutselig vil spille så er det for de de har sett en del som spiler å synes det ser gøy ut. Da er det vel en liten sjanse ihvertfall for at de kjenner noen som kan vise dem osv.

Lenke til kommentar

Hva er det Square Enix vil? Nå ut til alle som IKKE spiller? Er det det de vil, så tror jeg ikke akkurat salget går i været, for å si det slik.

 

Hva med Guitar Hero? Rock Band? Singstar? Disse spilla når ut til alle og enhver, uavhengig av bredbånd, HDTV, og veteranstatus i spillbransjen.

 

Square Enix, slutt å syt, sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Square Enix sier nå også noe rett folkens. DS og Wii har nåd ut til en uberørt kundegruppe som værken Sony eller Microsoft har prestert med sine konsoller.

 

Tror det han mente med HDTV og Bredbånd er at mange tenker slik at de trenger HD klar TV og rask internettlinje for å bruke spillet fult ut. Hvorvidt dette stemmer kan bare spekuleres i, eller om jeg har rett i mine antagelser.

 

Både Wii og DS selger enheter så det ryker. Det er vel klart at de som lager spill vil tjene så mye som mulig på det, selv om det ikke faller i smak hos de andre. Square Enix er bare 1 av mange utviklere som ser mer på Nintendo og mindre på MS og Sony.

Lenke til kommentar

Ikke-spillere spiller ikke, akkurat som uttrykket sier, så hvorfor belage se på dem? Derimot, de som spiller er spillere eller gamere som det heter internasjonalt. Så derfor burde de eller sette seg inn mot de som spiller.

 

Morfaren min er over 90, og han spiller seff ikke, og vil neppe engang forstå konseptet til Wii, utenom knappetrykking vil føre til at noe skjer. Muttern ville vel skjønt det, men ville neppe bruke mye tid på det. Fattern...blir svimmel av bilspill, syter over lyden, og liker ikke spill engang...kan tenkes at han aldri har lagt ett eneste slag kabal på pc heller....

 

konklusjon: bry seg om de som ikke spiller hjelper heller lite om ikke de har en liten interresse innenfor det hele. Eneste grunen jeg kan se hvorfor Wii selger, er kontrollen, Mario og Zelda....Mario som figur er jo ikke engang japansk...

Lenke til kommentar

Dette syntes jeg også var en litt teit kommentar, mye av det som står der i forhold til de kraftige konsollene er feil. Har aldri hatt hdtv og har spilt 360 siden lanseringa uten. Og klager ikke på noe av grafikken, nå får jeg da endelig hdtv da. Men man behøver absolutt ikke hdtv for å spille på 360 og PS3 det blir feil :nei:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...