Gå til innhold

Får ikke røre iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jeg til å få meg denne fonen uansett? Nei! Grunnen til at jeg likte P-serien til SE var at det fantes programmer til den som utviklere bare kunne sette i gang med å lage, som multiplattformen Smartmovie, V-rally (med PS1-grafikk! om ikke hakket bedre...), og mye mer. P910 og P990 har jo fysisk qwerty-tastatur i tillegg til onscreen.

 

Dårlig tredjeparts-støtte, dvorak onscreen-tastatur (August Dvorak, ikke John), og med en prislapp på 'six fucking hundred dollars', kjøper jeg heller en PS3 til så jeg og bruttern kan kjøre mot hverandre på Motorstorm...

Lenke til kommentar
Kommer jeg til å få meg denne fonen uansett? Nei! Grunnen til at jeg likte P-serien til SE var at det fantes programmer til den som utviklere bare kunne sette i gang med å lage, som multiplattformen Smartmovie, V-rally (med PS1-grafikk! om ikke hakket bedre...), og mye mer. P910 og P990 har jo fysisk qwerty-tastatur i tillegg til onscreen.

 

Dårlig tredjeparts-støtte, dvorak onscreen-tastatur (August Dvorak, ikke John), og med en prislapp på 'six fucking hundred dollars', kjøper jeg heller en PS3 til så jeg og bruttern kan kjøre mot hverandre på Motorstorm...

8843587[/snapback]

 

 

 

Det er faktisk QWERTY på den, det var nok bare en mockup pga at artikkelen handlet om Dvorak som gjorde at det var dvorak layout på det bildet.

 

Ellers så er jeg enig i det du sier, jeg kunne gladelig ofret litt stabilitet for muligheten til å kunne kjøre alsken programmer på den.

Lenke til kommentar
"Mange frykter nå at det aldri vil bli utviklet noen killerapps for iPhone [..]"
Denne setningen mangler en "av andre enn Apple selv" for å være sann.

8845073[/snapback]

Det gjør det vel ikke... Jeg frykter at det aldri vil bli utviklet noen killerapps for iPhone...Punktum finale. Hva jeg og andre frykter kan da ikke du eller andre Apple-folk bestemme for oss.

 

Mangelen på 3de parts programvare er en showstopper av dimensjoner for veldig mange som vil bruke mobilen sin i jobb-sammenheng. Innkludert meg selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...