Gå til innhold

Erfaringer med Acer Aspire 5920G


Anbefalte innlegg

Erfaingstråd for Acer Aspire 5920G

 

Her kan dere dele erfaringer, spørre om hjelp eller tips eller alt mulig annet om Acer 5920G

 

Selv har jeg ganske gode erfaringer med den, men det hender den er kranglete (noe jeg tror jeg pga. Vista).

 

Snakk i vei! :)

Endret av -mads
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
ettersom den ikke kommer inn på lager før om en måned så er det vel svært få som har rukket å prøve den enda...

8814110[/snapback]

 

har tenkt å kjøpe den nå,men finner ingen butikker i rogaland hvor de har den.

 

Har den ikke kommet i butikkene enda eller tar de den ikke inn??

 

vet den finnes i nettbutikker,men trenger den til i morgen kveld,reiser da på feire

Lenke til kommentar
Noen med erfaringer om acer 5920g

9028607[/snapback]

 

Jeg har litt erfaring med denne. Har hatt min i siden sist Lørdag, så har fått brukt den litt.

Den har funket veldig bra, men har ikke fått testet så mye spill.

I 3DMark05 og 06 har den ligget noen poeng under Zepto 6625 og Compal IFL90+, og disse er begge med 512MB dedikert minne på skjermkortet.

Jeg har da ikke slått av alt som går å svirrer i bakgrunnen som sidepanelet i Vista osv.

Ellers er jeg fornøyd med oppbygninga på maskinen, jeg var litt skeptisk etter å ha lest diverse tester, men jeg lurer på om de var edru når de testet.

Tastaturet er meget bra, nesten på høyde med HP sine tastaturer på de gamle NX-modellene. Eneste er venstreklikk og høyreklikk knappene som irriterer meg litt, de er harde og gir fra seg et litt høyt "klikk" når man bruker de.

Dette har jeg lagt bak meg siden jeg ellers er fornøyd med maskinen!

Samtidig kan jeg nevne den USB-kontakten som noen av testene avskyr. At det er 1mm fra enden av kontakten til dvd-drevet er tull. Når jeg har plugget i usb-kontakten til Habu-musa så er det 1mm klaring til drevet, ingen problem for å si det sånn.

 

I tillegg er det litt feilopplysninger ute å går på noen av nettbutikkene, det er blant annet gigabit ethernet, BGN standard på trådløskortet og intel turbomemory.

Lenke til kommentar

Har tenkt å kanskje kjøpe denne, men er et par ting jeg lurer på.

 

Ser at den leveres med 2GB minne, men jeg vil gjerne ha 4GB har sett at man kan opgradere minne, men hvilket type minne bruker den og hvor kan jeg finne det?

 

Ser også at Notebookreview skriver dette:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
: The specifications of the 5920 are as follows: Core 2 Duo processors, 15.4-inch CrystalBrite display, Nvidia GeForce 8600M-GT graphics with 256MB dedicated memory (up to 2GB TurboCache), Intel TurboMemory (select models), Super Multi DVD drive or HD-DVD drive (select models), Up to 200GB hard drive, Up to 4GB dual-channel RAM, Intel PRO/Wireless 4965AGN wireless, Bluetooth 2.0 (select models), HDMI port (select models)

 

Der står det på noen av tingene at det er select models.

Jeg vil gjerne ha denne modelen med Intel TurboMemory, HDMI port og HD-DVD hvis det ikke koster for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...