Gå til innhold

Nytt Need For Speed!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og eg går rett på hypen. Carbon var kjekkere enn Most Wanted, spilte gjennom heile, uten å like køyrefølelsen noko særlig i det heile tatt. Vel, kan håpe. Uansett kommer dette likt med Forza, så er nok redd dette spillet blir hastet ut til de som ikkje likar simulatoraktige spel.

Skrevet

Faens quicktime, gidder ikke å laste det ned siden jeg da får med itunes som jeg iallefall ikke vil forsøple pc'n med. Er ikke traileren noen andre steder der jeg slipper quicktime?

Håper dette blir bedre enn de tidligere NFS spillene, som bare har blitt værre og værre med hver utgivelse.

Skrevet

Enig der. Kanskje begge de på ein delt første. Gløymer ikkje da eg kjøpte NFS for 699 kroner på Ideel (?). Broren hadde ein kamerat på besøk som syntes bybana var veldig fasinerande. Den der du kom opp i topfarten med Lamborghini Diablo (202 mph). Han stirra engasjert i 10 sekund, før han heiv seg rundt og spystrålen stod i ein fin bue fra pulten mot kjøkkenbordet.

Skrevet
Enig der. Kanskje begge de på ein delt første. Gløymer ikkje da eg kjøpte NFS for 699 kroner på Ideel (?). Broren hadde ein kamerat på besøk som syntes bybana var veldig fasinerande. Den der du kom opp i topfarten med Lamborghini Diablo (202 mph). Han stirra engasjert i 10 sekund, før han heiv seg rundt og spystrålen stod i ein fin bue fra pulten mot kjøkkenbordet.

8667578[/snapback]

Kunne sitte timesvis med NFS1 & Viperen å bare ta piruetter å ligge litt breit... at det t.o.m lå igjen litt gummi var jo helt utrolig den gangen syns jeg... klart det ble jo borte etter noen etter noen sekunder... men men ;)

Uansett, denne Teaser her var egentlig veldig bra...

Skrevet (endret)
Kunne sitte timesvis med NFS1 & Viperen å bare ta piruetter å ligge litt breit... at det t.o.m lå igjen litt gummi var jo helt utrolig den gangen syns jeg... klart det ble jo borte etter noen etter noen sekunder... men men ;)

Uansett, denne Teaser her var egentlig veldig bra...

8667734[/snapback]

Jeg har aldri spilt 1'ern men jeg kom først inn i NFS serien da Hot pursuit kom og road challenge. Tror det var de to første spillene jeg hadde, men mener å huske at jeg hadde nfs 2 SE også, for ikke å glemme prosche. Synes de bør få med mye mer av det som fåregikk i de spillene, der det var å kjøre som et svin med purken etter deg. De burde prøve å se tilbake på de spillene mens de utvikler dette neste spillet. Slik at man da igjen kan prøve å gjenskape den orginale nfs atmosfæren som gjorde de spillene så bra.

edit: er det noen dato eller periode dette spillet er ventet å bli ferdig?

Endret av Brian_N
Skrevet

Teaseren sier 31.05.07. Om det er då spillet kommer eller meir info veit eg ikkje, men rekner med det er meir info som kommer da.

Skrevet

Hmm sitter på jobb så egf får ikkje sett den. Men opererer vi med samme konseptet som Carbon her eller?

Uansett,for de av oss, eller ihvertfall meg som har vert med på serien fra orginale NFS..har alt gått i dass med denne serien ihvertfall :) NFS Porsche var siste spillet ut som intresserte meg, og for eit utrolig bra spill det var da.

Skrevet

Jeg vet like lite om spillet før traileren som etter. Den viste så å si ikke noe egentlig om spillet, bare filmet litt rundt på en rx-7 som stod stille og startet opp. Og så kom det noen krasjscener i løpet av brøkdelen av et sekund slik at du ikke skulle få det med deg. Så nei, jeg kan ikke si at traileren gidde meg så mye info om det spillet egentlig.

NFS Porsche :love:

Skrevet

31.05 kommer sikkert info( navnet og hvilke konsoller det kommer på osv.).

Må si det, at selv om det er en tidlig trailer, så håper jeg alt det grafiske blir likt, om ikke bedre, i spillet.

Skrevet

Ut fra traileren, ser det ut som at det faktisk er skikkelig dmg på gang igjen, hele forstillingen forsvant i det korte glimtet vi får av krasjen.

Personlig liker jeg bybaner, så håper ikke det er kun banekjøring, men enig i at det ikke har vært lagd noe skikkelig bra nfs spill siden Porsche kom ut. Husker vi var 3 stk som spilte det endel i lan, var så digg.

Skal bli moro å se hva de finner på, kanskje de endelig beveger seg bort fra arkade mode igjen, ville vært på tide, eller som marine sa på sc2 demo "hell, its about time".

Kan bli en bra spilltid fremover, mange tittler å følge med på.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Hva er det med utviklere/utgivere idag med å lage slike countdown sider? Skulle jo tro det var nedtelling til jordens undergang.

Uansett, noen andre sider som viser den teaser videoen? Jeg skal ikke installere Quicktime på min maskin :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...