Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
– Vi fokuserer på kvalitet, og vil gjerne bygge en merkevare som føles mer som The Sims. En merkevare som vi håper blir med oss inn i fremtiden.

 

Haha, likte den siste der! "...som vi håper blir med oss inn i fremtiden". Jeg skjønner hva de mener. Får vel tusenvis av expansions der også. "Se! to nye kroppsdeler! 400kr! Billig!" :!:

 

Men jeg er i det minste glad de satser på kvalitet. Godt det finnes folk i EA som ikke bare tenker på å lage makkverk og suge pengene ut av folk på den måten. :)

Lenke til kommentar

Håper ikke EA glemmer helt sim city etterfølger...

er sim city faan, og er vell mitt mest spilte spill igjenom tidene.... sim city clasic, sim city 3000 og 4(det heter ikke 4000 som mange tror :p)

Håper på en 5'r om ikke så alt for lenge... men da håper jeg for guds skyld at ikke de putter for mye av the sims inn i sim city :p

 

Men gleder meg til å se spore =)

Lenke til kommentar

Ser på det som positivt. Et så ambisiøst prosjekt får ta tiden den trenger i stedet for å rushe det ut til julesalget.

 

Fortsatt en del lovende spill som kommer i år: Crysis, UT3, Portal, Halo 3, GTA4, Metroid 3, Mario Galaxy, Mass Effect, BioShock...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Da for de f**n ta en graffikkoppdatering i spillet også, for det ser ikke bra ut nå, ikke det vil det heller ikke i 2008/2009.

8572996[/snapback]

Hva mener du? Grafikken er tidløs og (som andre sier) sjarmerende, og det er ikke meningen at den skal være fotorealistisk. Den grafikken de har der kommer nok til å vare i noen år før den virkelig blir utdatert, om den i det hele tatt blir det.

 

---

 

Jeg mener at dette er en positiv ting. Jeg har instinktivt begynt å tenke "jess, da får jeg et enda bedre spill!" hver gang jeg ser noe som blir utsatt. :) Den som venter på noe godt, venter i sannhet ikke forgjeves.

Lenke til kommentar

Blizzard er vel kanskje en av utviklerne som er mest kjent for å utsette spilllanseringer. Og som vi alle vet lager Blizzard kvalitetsspill til PC av en annen verden. Når de først får ut spillene etter gjerne et år med utsettelser får man et knallsolid produkt. Jeg har troen på at EA har skjønt dette, og dermed virkelig fokuserer på å finslipe spillet før det lanseres. Jeg ser virkelig fram til Spore. Spennende konsept til de grader, og grafikken er i riktig sjarmerende tegneserie/animasjons-ånd. Fargerik og behagelig å se på. :)

Lenke til kommentar

hvor har folk det fra at lengre tid = bedre spill med mindre feil? det er ikke noe automatikk i dette.. synd det blir utstatt men det er ikke pga de velger å lage ett superbra spill uten feil EVER.. de har nok noen normale unnskyldninger

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Beklager for Off Topic nå, men hva er egentlig så spesielt med 'Spore'?

Hva er det som får dere til å ha lyst til å spille det?

 

Er sikkert revolusjonerende jeg ikke har fått med meg, men ser ikke noe i 'Spore'. ¨

 

Gjerne fortell hva som gjør 'Spore' så veldig etterlengtet :) Kanskje jeg ser noe annet i det da.

Lenke til kommentar
hvor har folk det fra at lengre tid = bedre spill med mindre feil? det er ikke noe automatikk i dette.. synd det blir utstatt men det er ikke pga de velger å lage ett superbra spill uten feil EVER.. de har nok noen normale unnskyldninger

8575016[/snapback]

 

Jaha? Hva er så disse "normale" unnskyldningene da? Selvsagt er det jo automatikk i det!!

 

Mer tid = lengre utviklingsperiode = bedre spill.

 

Nightblade, her finner du et enkelt svar på ditt spørsmål. Dette klippet ble forresten laget for lenge siden, så en kan forvente ganske mange flere elementer i ettertid. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Nightblade, her finner du et enkelt svar på ditt spørsmål. Dette klippet ble forresten laget for lenge siden, så en kan forvente ganske mange flere elementer i ettertid. :)

 

Takk for linken. Skal skjekke ut videoen :)

Lenke til kommentar

"A delayed game is eventually good; a bad game is bad forever." - Shigeru Miyamoto.

 

Smart sagt fra en kar som vet hva han snakker om, men kanskje ikke fullstendig korrekt. Mulig modifikasjon: Et utsatt spill blir om ikke bra, så i det minste BEDRE enn hvis det ikke hadde blitt utsatt, og et dårlg spill blir for alltid dårlig.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...