Gå til innhold

Er Opera verdens beste internettleser?


tommy007

Anbefalte innlegg

Hei er det bare jeg som syntes Opera er den beste internett leseren i verden?

Da tenker jeg på den gode sikkerheten i Opera, Veldig rask!

Det lette brukergrensesnittet, og alle de ekstra mulighetene.

Skjønner ikke hvorfor folk syntes firefox er bedre.

Hvis noen har irritert seg over bittorrent nedlasteren i Opera, se her: Skriv det her i søkefeltet, altså der du skriver en internett adresse: opera:config

Etter du har gjort det trykker du på Bittorrent-tar bort "krysset" som står på enable, så er det bare å trykke lagre.

 

Eller jeg var litt "prøve å være angry guy" men syntes vi burde hjelpe opera opp.

Opera har jo bare en lite markedsandel.

 

 

Last Ned Verdens beste internettleser idag: http://www.opera.com/

Endret av tommy007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har blitt diskutert før, opp og ned og sidelengs.

 

Hva man bruker bunner ned på hva man liker, og alle liker forskjellige ting.

 

Så i din mening er opera verdens beste nettleser. Min mening er den en god andreplass.

 

Du bryter reglene med signaturen din og, https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#12

 

Patrick; Det er vel det eneste man kan bli enig om i denne diskusjonen.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Er vel enig med trådstarter, Opera er den beste nettleseren, og den eneste jeg bruker.

 

Men, å "mobbe" de som heller sverger til Firefox, blir litt i overkant. Jeg skjønner jo til en viss grad hvorfor de foretrekker FF.

De har jo vett til å holde seg borte fra Explorer ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Prøver ikke å mobbe til som bruker Firefox. Bare "tease" de :mrgreen:

Ja de som enda bruker internett explorer ie5/i6 til noe annet enn microsoft update, har enten liten datakompetanse, eller har et rart forhold til IE :!: , syntes også IE7 er dårlig å da, men iallefall mye bedre en IE6

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Gi meg Opera med alle de mulighetene så skal jeg mer enn gjerne bytte.

 

Hvilken nettleser man bruker er helt opp til den enkelte personen, noen bruker Opera mens andre bruker Firefox (og resten har IE).

Lenke til kommentar

Gi meg Opera med alle de mulighetene så skal jeg mer enn gjerne bytte.

 

Hvilken nettleser man bruker er helt opp til den enkelte personen, noen bruker Opera mens andre bruker Firefox (og resten har IE).

7715849[/snapback]

Der er grunnen til at også jeg holder meg til FF...

Opera har ikke halvparten så god støtte for extensions som firefox har. (De har værtfall ikke like mange gode)...

Lenke til kommentar
Gi meg Opera med alle de mulighetene så skal jeg mer enn gjerne bytte.

 

Hvilken nettleser man bruker er helt opp til den enkelte personen, noen bruker Opera mens andre bruker Firefox (og resten har IE).

7715849[/snapback]

Er det ikke dere Fx-folk som sutrer om at Opera kommer med så mye vås som ikke har med nettsurfing å gjøre? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det ikke dere Fx-folk som sutrer om at Opera kommer med så mye vås som ikke har med nettsurfing å gjøre? :wee:
Sier hvem? Jeg har aldri ment at en nettleser bare er en nettleser, da hadde det rett og slett blitt kjedelig på nettet.
Lenke til kommentar
Hvis noen har irritert seg over bittorrent nedlasteren i Opera, se her: Skriv det her i søkefeltet, altså der du skriver en internett adresse: opera:config

Etter du har gjort det trykker du på Bittorrent-tar bort "krysset" som står på enable, så er det bare å trykke lagre.

7713966[/snapback]

De kan også trykke her, avmarkere den øverste boksen og så lagre.

 

Sier hvem? Jeg har aldri ment at en nettleser bare er en nettleser, da hadde det rett og slett blitt kjedelig på nettet.

7722207[/snapback]

Nei, det er bare noe jeg har sett går igjen i Opera versus Firefox-diskusjoner.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nei, det er bare noe jeg har sett går igjen i Opera versus Firefox-diskusjoner.
Slik er det jo i alle A vs. B (evt. vs. C)-diskusjoner, samma hva det handler om. Folk kommer med meningsløse påstander og subjektive meninger. Sånn er'e bare :roll:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...