Gå til innhold

Er Opera verdens beste internettleser?


tommy007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Du har tydeligvis ikke lest tråden til neitakk der han sverger til opera og mener alle firefoxbrukere er inkompetente. :)
Vel, folk er forskjellige, og noen folk klarer ikke å akseptere at andre er forskjellige fra dem. Det finnes ingen fasit på hva som er riktig.

 

Selv bruker jeg Firefox, men jeg har også Opera innstallert, grunnen til at jeg holder meg til Fx er fordi den har så mange gode utvidelser. Inkompetent? ...think again.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg forstår og aksepterer at andre vil bruke Opera, men jeg selv foretrekker Firefox som standard. Bruker ikke IE i det hele tatt. Faktisk ikke en gang til Windows Update. Opera er nok en veldig god nettleser. Skulle jeg valgt noe annet enn Firefox hadde det nok ganske enkelt blitt Opera. Men opp gjennom de årene jeg har brukt Firefox har jeg fått meg en del addons som jeg har totalt forelsket meg i, jeg har ikke funnet noen erstatninger for disse til Opera.

 

Edit: Apple's Safari stiller jeg på samme linje som Microsoft's Internet Explorer.

 

Edit2: Forresten er jeg litt intressert i å høre trådstarters begrunnelse for at Opera er bedre enn Firefox.

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
(...)

Da tenker jeg på den gode sikkerheten i Opera, Veldig rask!

Det lette brukergrensesnittet, og alle de ekstra mulighetene.

Edit2: Forresten er jeg litt intressert i å høre trådstarters begrunnelse for at Opera er bedre enn Firefox.

For det første er dette en tråd fra 13. Januar 2007, og for det andre ga trådstarter flere grunner, faktisk flere grunner enn du selv har oppgitt om hvorfor Firefox er bedre enn Opera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...