Gå til innhold

Ny helikoptersimulator i 2007 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
siste ordentlige helikoptersim må jo være longbow 2 fra `97. siste som var ordentlig sim, i tillegg var det masse action og moro! sinnsyk grafikk når den kom også...

7680198[/snapback]

 

Det spillet har jeg faktisk, men spilte det aldri (var helst min bror som spilte det). For meg var siste bra helipkopter spill Comanche 3, digget det :)

Lenke til kommentar
siste ordentlige helikoptersim må jo være longbow 2 fra `97. siste som var ordentlig sim, i tillegg var det masse action og moro! sinnsyk grafikk når den kom også...

7680198[/snapback]

 

Det spillet har jeg faktisk, men spilte det aldri (var helst min bror som spilte det). For meg var siste bra helipkopter spill Comanche 3, digget det :)

7685991[/snapback]

 

 

commanche 3 var fett ja, men det var langt fra noen simulator. det var et ordentlig actionspill! det første enemy engaged prøvde jeg ikke så mye, men utifra det jeg prøvde så mangla det også noe på å være simulator, men nå dreit jeg i det ganske fort, så det er mulig jeg tar feil. på den tida var enda longbow 2 gjeldene. ikkeno som slo det spillet når man fløy 20 meter over bakken dritraskt for å unngå å bli skutt ned. når man samtidig fikk masse informasjon over radioen, og radar og kontrollere var akkurat som i en ordentlig apache, da hadde man litt å styre med, spesielt om man fløy om natta. ingen andre flysimulatorer som har vært så rå, ikke engang falcon 4.0...

 

 

EDIT: bekreftelse her, henta fra reviews fra det første:

 

"Be warned, don't confuse realism with difficulty, Apache Havoc is not as rich in avionic features like Jane's Combat Simulation titles, even so, it will still present quite an ego shock to experienced rotary sim pilots"

 

"Although my default attack vector is from a hard-core aspect angle, I realize that most people who play simulations are not of the hard-core variety. I tend to think that Empire/Razorworks hit the nail on the head in terms of meeting their intended goals and delivering a sim that offers a little something for everyone."

 

håper de denne gangen kommer med en ordentlig sim. jeg liker det ikke når noe er NESTEN sim, men ikke hele veien ut...

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar
siste ordentlige helikoptersim må jo være longbow 2 fra `97. siste som var ordentlig sim, i tillegg var det masse action og moro! sinnsyk grafikk når den kom også...

7680198[/snapback]

 

Det spillet har jeg faktisk, men spilte det aldri (var helst min bror som spilte det). For meg var siste bra helipkopter spill Comanche 3, digget det :)

7685991[/snapback]

 

 

commanche 3 var fett ja, men det var langt fra noen simulator. det var et ordentlig actionspill! det første enemy engaged prøvde jeg ikke så mye, men utifra det jeg prøvde så mangla det også noe på å være simulator, men nå dreit jeg i det ganske fort, så det er mulig jeg tar feil. på den tida var enda longbow 2 gjeldene. ikkeno som slo det spillet når man fløy 20 meter over bakken dritraskt for å unngå å bli skutt ned. når man samtidig fikk masse informasjon over radioen, og radar og kontrollere var akkurat som i en ordentlig apache, da hadde man litt å styre med, spesielt om man fløy om natta. ingen andre flysimulatorer som har vært så rå, ikke engang falcon 4.0...

 

 

EDIT: bekreftelse her, henta fra reviews fra det første:

 

"Be warned, don't confuse realism with difficulty, Apache Havoc is not as rich in avionic features like Jane's Combat Simulation titles, even so, it will still present quite an ego shock to experienced rotary sim pilots"

 

"Although my default attack vector is from a hard-core aspect angle, I realize that most people who play simulations are not of the hard-core variety. I tend to think that Empire/Razorworks hit the nail on the head in terms of meeting their intended goals and delivering a sim that offers a little something for everyone."

 

håper de denne gangen kommer med en ordentlig sim. jeg liker det ikke når noe er NESTEN sim, men ikke hele veien ut...

7686350[/snapback]

 

Nå skal det sies at jeg var sikkert 9-10 år når jeg først prøvde Longbow 2. Du kan vel egentlig gjette hvor mye jeg skjønte :whistle:

 

Ser det nevnes realismen i "Jane's Combat Simulation" spilla. Det var det som var så fett med de, men det er vel heller lenge siden det ble produsert et slikt spill. Eller?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...