Gå til innhold

Windowsultimate.com på lufta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilleggsprogrammer for Vista Ultimate vil trolig ikke bli tilgjengelig i alle språkversjoner selv om selve operativsystemt skal være klart på forskjellige språk.

 

Ville blitt mektig skuffet hvis jeg hadde kjøpt Vista Ultimate på norsk til mange tusen og jeg ikke hadde fått det samme tilbudet som om jeg hadde valgt den engelske versionen...

 

Jeg ser danskene kan fråtse i vista-varianter på usenet allerede, så jeg regner med det også er ferdig oversatt til Norsk. Men jeg finner ingen nettbutikker hvor man kan forhåndbestille enda.

 

Edit:

Vistaultimate.com sliter litt med å svelge trafikken allerede :)

Endret av M_Mickey
Lenke til kommentar
Noe sier meg at de er forsinket med ekstra elementene. Jeg er med på beta testing av disse, og har enda ikke mottatt et eneste element. Fikk mail om at de var forsinket. :)

7674379[/snapback]

Var ikke dette en slik betasyklus hvor man ikke fikk lov til å si en dritt, ikke at man var med en gang?

Lenke til kommentar

ATWindsor: Ja, det er vel egentlig ikke så mye tekniske hindringer for å få til tilsvarende i flere av de andre Vista-versjonene, men kun strategisk kløkt for å bruke det som billig lokkemat for at folk skal kjøpe dyreste versjonen (Ultimate). Tenk deg, det er jo fantastisk å få muligheten for ekstra glansbilder og litt pokerspilling? (hihi, vel det kommer kanskje mer etterhvert...).

 

Du skal heller ikke se bort ifra at noen mekker en patch som åpner for at flere av ekstra-lokkebitene også kan installeres på de billigere Vista-versjonene og.

 

Avean: Samme her. Jeg klarer nesten ikke la være å hoppe i taket hele dagen mens jeg drar meg selv i flettene ;-)

Endret av kommers
Lenke til kommentar
Noe sier meg at de er forsinket med ekstra elementene. Jeg er med på beta testing av disse, og har enda ikke mottatt et eneste element. Fikk mail om at de var forsinket. :)

7674379[/snapback]

Var ikke dette en slik betasyklus hvor man ikke fikk lov til å si en dritt, ikke at man var med en gang?

7674445[/snapback]

Hehe.. vel. jeg kan som vanlig ikke sitere newsgruppen, men jeg kan blogge om en del ting.

Lenke til kommentar
2 av de 3 ekstrafunksjonene så ut til å være ting som burde være helt kompatibelt med vanlige Vista, men dette er alstå låst til kun å funke på ultimate?

 

AtW

7672722[/snapback]

 

 

Selvsagt. Sånn at om du vil spille Windows Poker, så må du ut med noen tusenlapper mer. Strategisk og idiotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...