Gå til innhold

Rykter om Fallout MMO - noen som har info?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en liten snutt på Battlefield.no i dag om at Interplay angivelig var i gang med å utvikle et MMO med basis i Fallout - verdenen.

Sitter fremdeles med et stort sort hull inni meg etter å ha rundet både Fallout I og II for mange år siden, og ville satt stor pris på om det er noen som har funnet ytteligere info om dette.

:dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karen som ville utvikle det er jo til dels talentløs. De morsomme pengeoverslagene (ONE MILLION SUBSCRIBERS WITHIN FIRST YEAR) og det at han overhodet ikke kjenner til bakgrunnshistorien for Fallout-spillene, er ikke særlig overbevisende. Og når ikke jeg synes det er overbevisende, tviler jeg på at mulige sponsorer eller investorer gjør det.

Skrevet

Ingen spill med sjel i må du betale i måneden for å spille -_-

Hvis utviklerne virkelig har settet inn alt i spillet og elsker det, vil de ikke kreve at folk skal betale i måneden for å prøve det.

Han kan ikke historien og utviklerne var med på WoW, så de kan bare glemme å få sniffet i min lommebok.

Skrevet

Camper_killer, ett par ting du bør rette på. En, spillene koster litt i måneden, vet du hvorfor? Fordi flere utviklere + support koster penger, det de gjør er jobben deres og da er det vel rimelig at de får betalt? Ikke noe selskap vil putte inn så mye kontinuerlig arbeid og penger uten å forlange noe i gjengjeld. Når det er sagt ville jeg foretrukket ett RPG i sann Fallout stil en ENDA ett MMO.

To: Utviklerne var ikke med på WoW, utviklerne er blizzard og de har sikkert nok med sitt.

o Interplay's management was involved in the World of Warcraft project at Vivendi

Men hvorfor i pokker skal folk lage flere MMO's? Man må da forstå at markedet er så og si mettet nå? Folk spiller helst bare en MMO om gangen såvidt jeg vet. Og hvorfor skal de på toppen av det slakte historien til spill serien som er så uheldig å bli dratt inn i dette? Warcraft historien har tapt seg "litt" etter WoW, vil nesten ikke tenke på hva som skjer med Fallout etter å ha lest det der.

Skrevet

Det med at "Interplay's management" har "jobbet med WoW" er jo også sjøsprøyt. Så får det jo være opp til den enkelte om det er positivt eller negativt.

Et Fallout-MMO er likevel dødfødt.

Personlig venter jeg heller på CCP sin WoD-MMO.

Skrevet

Jeg har nå ikke noe imot å betale en slant i måneden for å spille gode spill. Heller det enn å betale Tv-lisensen, for å si det slik.

Hadde det vært utsikter til at det ville komme et Fallout-MMO, med bakgrunn i den friheten og settingen det var lagt opp til i orginalene, så hadde jeg gladelig betalt.

Det ser jo for øvrig ikke ut til at det vil bli noen realitet, skal man lese ut fra kommentarene til folkene på forumet i linken. Nå kjenner ikke jeg spesifikt til Interplays ledelse, men hvis de nå er så ille så kan det nok ikke bevare integriteten orginalene hadde.

Er ikke mange spill der ute med en så fantastisk sort humor som Fallout II. Skulle gjerne sett dette gjennomført. "Fluffer" kunne vært egen Archetype :D

Skrevet
Det ser jo for øvrig ikke ut til at det vil bli noen realitet, skal man lese ut fra kommentarene til folkene på forumet i linken. Nå kjenner ikke jeg spesifikt til Interplays ledelse, men hvis de nå er så ille så kan det nok ikke bevare integriteten orginalene hadde.

7541261[/snapback]

Interplay var flinke til en ting - å lage spill. Akkurat det klarte de godt. Business-siden av det hele gikk det dårligere med, og deres meritter utenom Fallout 1 og 2 er stort sett at de kjørte seg selv konkurs like etter Fallout-suksessen, slik at fremtidige Fallout-prosjekter ble lagt på is. Jeg skjønner fremdeles ikke helt hvordan denne karen har fått Interplay til å gjenoppstå, de ble jo spist opp av et større firma etter konkursen.

Helt til Bethesda fornyligen fikk rettighetene, og etter sigende har begynt å planlegge Fallout 3, men det er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...