Gå til innhold

TEST: Dell E207WFP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne skjermen fikk ikke like mye skryt på www.dinside.no

Kom test av samme skjermen  fram i dag og.

 

Jeg vil si at dette er en bra skjerm til en billig penge.

Men kvaliteten variere litt i forhold til 2007WPF'n

Siden panelet på denne sammenlignes med det som var på 2005"n. :ph34r:

7323013[/snapback]

2007WFP er nok en bedre skjerm, så jeg vil si meg enig i konklusjonen til DinSide om at 2007WFP på tilbud er et bedre alternativ enn W207WFP til full pris :)

 

Nå har jeg riktignok ikke testet 2007WFP for Hardware.no, men jeg har sett den i praksis og vet omtrent hva den er god for, bare så ingen arresterer meg på at de ikke finner noen test i arkivet.

Lenke til kommentar
Denne skjermen fikk ikke like mye skryt på www.dinside.no

Kom test av samme skjermen  fram i dag og.

 

Jeg vil si at dette er en bra skjerm til en billig penge.

Men kvaliteten variere litt i forhold til 2007WPF'n

Siden panelet på denne sammenlignes med det som var på 2005"n. :ph34r:

7323013[/snapback]

2007WFP er nok en bedre skjerm, så jeg vil si meg enig i konklusjonen til DinSide om at 2007WFP på tilbud er et bedre alternativ enn W207WFP til full pris :)

 

Nå har jeg riktignok ikke testet 2007WFP for Hardware.no, men jeg har sett den i praksis og vet omtrent hva den er god for, bare så ingen arresterer meg på at de ikke finner noen test i arkivet.

7323147[/snapback]

 

Ultrasharp skjermene i 07 serien er ihvertfall fantastiske på ergonomi. Min når fint ned i 5cm. fra bordflaten, og kan justeres i alle retninger.

 

Innsynsvinkelen vil jo også være go på 2007WFP, da den har S-IPS panel (ihvertfall de aller fleste som selges i Norge)

 

Prisen er altfor høy i forhold til de første antydningene. Nå skal man huske på att man burde vente på tilbud år man skal handle dell skjermer (de kommer regelmessig) Det er mest da de har konkuransedyktige priser.

Med 25% rabatt koster denne 2600 kr. ca. med frakt, en helt ok pris.

 

Likevel skal nok denne få problemer mot LG204WT, som selges for rundt 2700 kroner+ frakt, og minner mye om denne, bare med bedre dynamisk kontrast.

 

Edit:

Dinside ser på denne som ett alternativ til Ultrasharp skjermen, de er strengt tatt i ulike klasser. Prisen kommer garantert opp i rundt 5000 igjen, og denne ned i under 3000 ihvertfall.

HDCP på denne er jo også bra.

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar
På bærbare er det gjerne et valg i BIOS om man vil strekke bildet ut, eller beholde 1:1 pikselstruktur når oppløsningen er lavere enn den optimale for skjermen. Det er akkurat som bildet i innlegget over deg.

 

Noen skjermer har også denne funksjonen i menyen.

7334527[/snapback]

 

Er det noen gode softare-løsninger for slikt? Gjerne som virker forskjellig fra program til program? (Jeg ser for meg at det legger til en svart ramme rundt eller noe, for å få programet til å ikke utvide seg)

 

AtW

Lenke til kommentar
På bærbare er det gjerne et valg i BIOS om man vil strekke bildet ut, eller beholde 1:1 pikselstruktur når oppløsningen er lavere enn den optimale for skjermen. Det er akkurat som bildet i innlegget over deg.

 

Noen skjermer har også denne funksjonen i menyen.

7334527[/snapback]

 

Er det noen gode softare-løsninger for slikt? Gjerne som virker forskjellig fra program til program? (Jeg ser for meg at det legger til en svart ramme rundt eller noe, for å få programet til å ikke utvide seg)

 

AtW

7334797[/snapback]

 

På en bærbar jeg hadde med ATI 7500 skjermkort så var det mulig å velge dette i driveren. Altså på avangsert på skjemkort instillingene. Tviler på man må "som regel" inn i bois for å endre på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...