Gå til innhold

Amerika får filmtjeneste på Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror folk virkelig trenger å slutte med disseoverdrivelsene.

Har en selv og tilogmed de medfølgende øretelefonene til en radio fra Rimi til 10 kr kan overdøve støyen..

7235894[/snapback]

 

Du sier noe der. At den bråker som en støvsuger er å ta i litt. Uansett må MS få ut fingeren og lansere tjenesten til oss europeere også. :yes:

Lenke til kommentar

Hvis prisen er riktig, kan dette bli ganske bra.

Lurer på om MS kommer til å sperre innholdet på en annen måte enn demoer på XBL.

Sånn som det er i dag, trenger man bare lage en hotmail konto med bo addresse i USA for å få tilgang til "US only demos"

 

Lost i 720p til en billig peng, hadde jeg ikke sagt noe på

Lenke til kommentar

Det er faktisk sant at den bråker som et helvete..................... Hvis du stapper trynet ditt inn i boxen. Men det er jo en selvfølge at alle putter trynet sitt inn i boxen. Du er jo skrullete hvis du ikke gjør det.

 

Bra hvis vi i Norge får samme tjeneste uten at det koster dritmye.

Lenke til kommentar
Det er faktisk sant at den bråker som et helvete..................... Hvis du stapper trynet ditt inn i boxen. Men det er jo en selvfølge at alle putter trynet sitt inn i boxen. Du er jo skrullete hvis du ikke gjør det.

 

Bra hvis vi i Norge får samme tjeneste uten at det koster dritmye.

7236332[/snapback]

 

Trenger på ingen måte å gå nær boksen. Den høres godt i naborommet (og det er faktisk ingen overdrivelse ;) )

Lenke til kommentar
Trenger på ingen måte å gå nær boksen. Den høres godt i naborommet (og det er faktisk ingen overdrivelse  ;)  )

Hvis du skrudd av alt som kan lage lyd i huset ja ;)

Men hvem i helvettes nasjonalflagg spiller/ser på film med så lav lyd? dJeez.

7236744[/snapback]

 

Folk som har familie.

 

Forøvrig inneholder gjerne filmer stille/rolige områder, så sjølv om du skrur lyden på maks, så er det en ekstremt irriterande bakgrunnsstøy som gjer at boksen heilt ubrukelig til f.eks. å sjå film på. Eg skjønner ikkje at dei en gang kan tenke tanken at xobx360 skal funke som plattform for film og musikk.

Lenke til kommentar

Trenger på ingen måte å gå nær boksen. Den høres godt i naborommet (og det er faktisk ingen overdrivelse  ;)  )

7236733[/snapback]

 

Utrolig at jeg gidder å svare på dette her egentlig,men feilinformasjon til de grader bør og skal tilbakevises. 360 bråker når DVD drevet går, dvs når man spiller Xbox 360 spill, ikke når man spinner vanlig DVD rom, streamer musikk og film. Gjør den det, er det definitivt noe feil med boxen din.

Lenke til kommentar

Trenger på ingen måte å gå nær boksen. Den høres godt i naborommet (og det er faktisk ingen overdrivelse  ;)  )

7236733[/snapback]

 

Utrolig at jeg gidder å svare på dette her egentlig,men feilinformasjon til de grader bør og skal tilbakevises. 360 bråker når DVD drevet går, dvs når man spiller Xbox 360 spill, ikke når man spinner vanlig DVD rom, streamer musikk og film. Gjør den det, er det definitivt noe feil med boxen din.

7236980[/snapback]

Helt korrekt.

Lenke til kommentar

Trenger på ingen måte å gå nær boksen. Den høres godt i naborommet (og det er faktisk ingen overdrivelse  ;)  )

7236733[/snapback]

 

Utrolig at jeg gidder å svare på dette her egentlig,men feilinformasjon til de grader bør og skal tilbakevises. 360 bråker når DVD drevet går, dvs når man spiller Xbox 360 spill, ikke når man spinner vanlig DVD rom, streamer musikk og film. Gjør den det, er det definitivt noe feil med boxen din.

7236980[/snapback]

 

Den bråker definitivt meir når både viftene og dvden går, men den bråker plenty nok kun på vifter til at den er uaktuell å sjå film på.

 

Har vært i kontakt med XBOX sin svenske support, ang. om det er noke feil med boxen min. Men ifølge svensken på telefonen så er det meininga at den skal bråke så mykje som den gjer pga. dens "høge prestanda". Så dersom det var høgt støynivå Microsoft ville få til med 360en så har dei fått det til, den "høge prestandaen" er eg meir usikker på etter å ha brukt den snart et halvt års tid.

 

Kan ikkje sjå at du tilbakeviser noke som helst. Microsoft burde tatt seg tid til å lage ferdig produktet får dei lanserte det og før dei lanserer tjenester som f.eks. film som krever at du har en box som ikkje overdøver filmen. Men eg skjønner jo at for den del av dere som bare skrur surround-anlegget på maks, så har dette ingenting å seie.

Lenke til kommentar

 

Den bråker definitivt meir når både viftene og dvden går, men den bråker plenty nok kun på vifter til at den er uaktuell å sjå film på.

 

7243265[/snapback]

 

Da vil jeg faktisk påstå at det er noe feil med xboxen din. Da min ikke lager en lyd når dvd-drevet ikke går. (og ja, jeg har hatt lyden nesten helt av og spilt arcadespill og sett på film, fremdeles ingen lyd).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...