Gå til innhold

Anmelderne skryter av Zune


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krysser fingra for at iPod går donken no da. Ikke det at jeg tror det, men hadde laget et stort smil rundt munnen min.

7222289[/snapback]

Fordi?

 

Jeg tror ikke den vil slå gjennom, gang på gang har man sett at forbrukerne velger design fremfor funksjonalitet. Kan virkelig ikke si at zune ser bra ut.

7222752[/snapback]

 

Fordi, hmm har vel med at jeg syns d indre er viktigere enn d ytre, persolig altså, likevell så blir man tvunge over på iPod selv om man ønsker andre typer spillere pga at de har store deler av markede. Jeg har selv en 60 GB iPod, ikke fordi jeg syns iPod har de beste funksjonene, men fordi at jeg kjøpte spilleren for å ha cd samlingen min i bilen. Min pioneer spiller støtter da iPod slik at jeg kan styre iPoden ved å trykke på berøringsskjermen på spilleren min. Men kunne mye heller ønske at det var en annen spiller med både flere funksjoner og større lagring. Husker det var en spiller jeg hadde veldig lyst på når jeg "måtte" kjøpe iPod. Derfor for min del. Men jeg tror nok heller ikke at zune vil slå ann og jeg tror også at folk velger utseende framfor teknologiske framskritt.

Lenke til kommentar
Men kunne mye heller ønske at det var en annen spiller med både flere funksjoner og større lagring.

7223698[/snapback]

Du vil heller ha en annen spiller med større lagringskapasitet enn det som finnes nå, eller en med større lagringskapasitet enn en iPod? Hvis ikke 60/80GB er nok for deg, da veit jeg ikke.

Lenke til kommentar
Men kunne mye heller ønske at det var en annen spiller med både flere funksjoner og større lagring.

7223698[/snapback]

Du vil heller ha en annen spiller med større lagringskapasitet enn det som finnes nå, eller en med større lagringskapasitet enn en iPod? Hvis ikke 60/80GB er nok for deg, da veit jeg ikke.

7223744[/snapback]

 

Det var mange grunner til at jeg ikke ville ha ipod. Radio var f.eks et veldig veldig stort minus. Pluss at det var mange andre spillere på markedet som hadde mye funksjoner som ikke ipod hadde som jeg hadde lyst på. Det var ikke 80GB når jeg kjøpte min, da var 60 største og ja jeg har ikke plass til alt jeg har lyst å ha på den. Må no være en grunn til at størrelsen på spillerene øker, hadde 60 vært nok hadde de vel ikke utviklet større spillere, helle fokusert på nye funksjoner lr størrelse fysisk på spilleren, prøvd å fått den mindre

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...