Gå til innhold

BenQ Siemens trekker seg ut av Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kvaliteten på mobilene til Benq-Siemens kan jeg ikke kommentere, da jeg aldri har prøvd en. Men det er synd at vi mister selskapet, for konkurranse er bra!

 

Pr i dag er det ikke mange ulike mobilprodusenter som selger i europa, og jeg tror det ville vært sundt med mer konkurranse, og kanskje noen som tør å satse på noe nytt? Gå nye veier..?

 

Slik situasjonen er i dag innehar morgendagens mobil litt bedre kamera og mer internminne, resten av mobilen er identisk med dagens modeller. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hel......

Ka skal eg gjere med min heilt på tryne EF81 no da?

Ka rettigheter har vi på slikt?

7151482[/snapback]

 

 

du går til butikken der du kjøpte den og forklarer problemet med mobilen. du som forbruker skal ikke lide av produsentens problemer. hvis ikke benQ kan reparere telefonen blir dette forhandlerens problem og du vil uansett ha rett på tilsvarende produkt som erstatning mens din telefon er på reparasjon el. Evt vil det kanskje etter hvert bli relevant å heve kjøpet... Alt dette er regulerrt i Forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar

Kjøpt over nett.

Dei som har Denne telefonen kjenner til at om du har 2 heilt identiske ef81 så kan du ha mange ulike problem, sjølv om der er samme programvare og liknende på telefonen. Min fungerer kjempe stort sett heile tida, men vil ha ein telefon som fungerer HEILE tida.

Og butikken har vel alle rettigheter på å prøve å reparere telefonen opptil 2-3 ganger.

Mitt problem er at eg ikkje vil ha igjen ein benq-siemens telefon. Så da er eg like langt.

 

Får vel bare bite i det surte eplet og kjøpe ny telefon. AV eit anna merke.

Nei. Benq har ikkje ført noko godt med seg til Siemens.

Lenke til kommentar

Synd at de legger ned. Jeg har alltid likt siemens telefonene, men har aldri eid en BenQ-Siemens. I tillegg, som andre nevner her, er det bra med konkurranse. Hadde ikke S75 hatt så bråkete taster hadde jeg sikkert brukt den i dag.

 

btw: molna-kommentaren var totalt unødvendig etter min mening.

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...