Gå til innhold

Nokia 5300 i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonen er blant annet utstyrt med egne snarveistaster på utsiden av telefonen for avspilling og spoling, en egen 2,5 mm lydutgang som gjennom en ekstra overgang kan kobles til et vanlig musikkhodesett
En helt idiotisk løsning! Overgangen er klumpete og skal ligge nedover langs telefonen. Jeg er sikker på at den ikke holder én uke i lomma.

 

Veldig bra at Nokia velger mini-USB. Det eneste som mangler er støtte for ladning via mini-USB.

 

Støtter 5300 A2DP? På esken står BH-500 ført opp som tilbehør, men verken Prisguiden eller NewMobile mener den har støtte for stereo blåtann...

Lenke til kommentar
Telefonen er blant annet utstyrt med egne snarveistaster på utsiden av telefonen for avspilling og spoling, en egen 2,5 mm lydutgang som gjennom en ekstra overgang kan kobles til et vanlig musikkhodesett
En helt idiotisk løsning! Overgangen er klumpete og skal ligge nedover langs telefonen. Jeg er sikker på at den ikke holder én uke i lomma.

 

Veldig bra at Nokia velger mini-USB. Det eneste som mangler er støtte for ladning via mini-USB.

 

Støtter 5300 A2DP? På esken står BH-500 ført opp som tilbehør, men verken Prisguiden eller NewMobile mener den har støtte for stereo blåtann...

7125547[/snapback]

 

Jeg har bestilt overganger fra kina som IKKE er klumpete, vanlige kabler... de er bra å ha.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt overganger fra kina som IKKE er klumpete, vanlige kabler... de er bra å ha.

7125793[/snapback]

Skulle ikke vært nødvendig når dette er en musikkmobil. Føler nesten alle musikkmobilen til Nokia er halvveis (feks mangler N73ME A2DP).

 

Av alle Nokias musikktelefoner er vel N91 8GB og N95 de eneste med ordentlig MP3-spiller og minijack og/eller A2DP.

Lenke til kommentar
Bra at den kommer ut i butikkene såpass kjapt, og prisen er ikke så skremmende heller.

 

2,5 mm jack virker da noe merkelig, men de har vel sine grunner. Hadde jo utvilsomt vært best for oss med 3,5 mm..

 

Vil vel tro mindre enn en av ti 5300-kjøpere bryr seg om manglende støtte for A2DP.

7127706[/snapback]

 

Ja, merkelig at det ikke er 3,5 mm.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Telefonen er blant annet utstyrt med egne snarveistaster på utsiden av telefonen for avspilling og spoling, en egen 2,5 mm lydutgang som gjennom en ekstra overgang kan kobles til et vanlig musikkhodesett
En helt idiotisk løsning! Overgangen er klumpete og skal ligge nedover langs telefonen. Jeg er sikker på at den ikke holder én uke i lomma.

 

Veldig bra at Nokia velger mini-USB. Det eneste som mangler er støtte for ladning via mini-USB.

 

Støtter 5300 A2DP? På esken står BH-500 ført opp som tilbehør, men verken Prisguiden eller NewMobile mener den har støtte for stereo blåtann...

7125547[/snapback]

 

selv om headsettet støtter AD2P . beyt det vell ikke at mobilen gjør det

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...