Gå til innhold

EA kunngjør Def Jam: Icon (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Def Jam: Fight for New York var skøy, ingenting som å ta en knusende K.O. med et saftig slag med et jernrør :innocent:

 

Og ja, ettersom at jeg ikke er så glad i Hip-Hop så frydet det meg å knuse Snoop Dogg (Crow) med Animal Instincts Rage-angrep.

 

Grafikken i de tidligere DJ spillene har ikke vært helt super, men hvis det blir noe som de screenshottene der så blir dette en heftig tittel!

Lenke til kommentar
Def Jam: Fight For NYC er det beste slåssespillet NOENSINNE. Fy faen for en kul singleplayer historie. Det var en sann fornøyelse å spille. Gleder meg noe vanvittig til dette kommer .

7106047[/snapback]

Historien var ikke noe særlig spør du meg, men selve slåssing var bare herlig. Brutalt til tusen og siden jeg ikke liker rap hadde jeg ikke noe imot og knuse noen rapskaller :)

Lenke til kommentar
Def Jam: Fight For NYC er det beste slåssespillet NOENSINNE. Fy faen for en kul singleplayer historie. Det var en sann fornøyelse å spille. Gleder meg noe vanvittig til dette kommer .

7106047[/snapback]

Hvor er det blitt av deg i det siste Avean?

 

Uansett, gleder meg, ingenting er som å slå rappere helseløse, just for fun!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg noe helt sinnsykt til dette spillet. Får håpe kampsystemet funker minst like bra som i forgjengeren (FFNY), for systemet der er det mest geniale jeg har vært borti til dags dato (jeg har ikke fått testet Fight Night-spillene enda, så jeg vet ikke hvordan kampsystemet funker der).

 

Underholdsningsmessig er FFNY helt genialt etter min mening - ingenting er som overdreven vold i denne typen spill, og ekstra morsomt er det jo at man kan banke opp Hip Hop-kjendiser attpåtil. Min favoritt i FFNY er å slå folk i hodet med slegge såpass hardt at håndtaket knekker, må si folk som overlever noe sånt er ganske barske. :!:

 

Får forresten håpe de slenger med Eminem i Def Jam: Icon så jeg får denget den fyren litt også. :p

Lenke til kommentar
Def Jam: Fight For NYC er det beste slåssespillet NOENSINNE. Fy faen for en kul singleplayer historie. Det var en sann fornøyelse å spille. Gleder meg noe vanvittig til dette kommer .

7106047[/snapback]

Hvor er det blitt av deg i det siste Avean?

 

Uansett, gleder meg, ingenting er som å slå rappere helseløse, just for fun!

7111738[/snapback]

 

På forumet ? Jobber altfor mye så blir lite forumhoring. >_<

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...