Shivan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jaha, og da var ikke ekstra oppdrag, etc. og annet nedlastbart så eksklusivt som Microsoft skulle ha det til alikevel. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768
Ghaundan Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jaha, og da var ikke ekstra oppdrag, etc. og annet nedlastbart så eksklusivt som Microsoft skulle ha det til alikevel. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768 7090559[/snapback] Eller, om du leser artikkelen så får PS3 annet eksklusivt innhold i form av andre extra oppdrag og det som er. Personlig bryr meg jeg lite, hater at ting skal være eksklusivt. Har ikke noe imot om playstation får halo og gears of war heller, hadde faktisk vært kult å kunne spilt online med/mot ps3 eiere i framtiden.
MindTooth Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hadde vel egentlig sett dette komme. Så jeg er ikke overrasket..
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jaha, og da var ikke ekstra oppdrag, etc. og annet nedlastbart så eksklusivt som Microsoft skulle ha det til alikevel. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768 7090559[/snapback] Det er like eksklusivt som det alltid har vært, innholdet som kommer til X360 vil være eksklusivt til nettopp denne platformen. Hva PS3 får forandrer ikke det faktum. Det betyr bare at eiere på begge sider er så heldig å få deres eget eksklusive innhold.
Pastor Lorentzen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Eventuelt betyr det at blodfansen av GTA må kjøpe seg to konsoller og to versjoner av spillet for å spille alt.
Ultrag Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Rockstar har vel alltid hatt en løs definisjon av "eksklusivitet"...
nilox Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Forsåvidt bra dette.. men hvorfor kunne ikke begge konsoller fått alt?
tiiim Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 ..tror det er lettere for dem å slenge inn "landområder" til PS3 versjonen, ettersom denne har harddisk, uansett billig eller dyr utgave... mens xboxen sikkert må nøye seg med noen ekstra oppdrag... ikke vet jeg.... men det har sikkert noe med penger å gjøre
Bloody Mess Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Skal du ha ekstra innhold til spill hentet ned fra Marketplace, så må du ha harddisk uansett, så det blir ingen forskjell. Ekstra innhold lages for dem med harddisk, kan du si.
Ghaundan Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 ..tror det er lettere for dem å slenge inn "landområder" til PS3 versjonen, ettersom denne har harddisk, uansett billig eller dyr utgave... mens xboxen sikkert må nøye seg med noen ekstra oppdrag... ikke vet jeg.... men det har sikkert noe med penger å gjøre 7093834[/snapback] Og hvorfor det? Er jo kun de med harddisk som er online og laster ned ting som dette uansett? Har kanskje ikke 60GB, men så greier jeg meg mer en godt nok med de 20 jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå