Gå til innhold

Hva spiser du til frokost?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- 3/4 passe grove brødskiver

- Mye melk

- ofte eple/ eller banan

Varierer egentlig ganske mye fra dag til dag, men det går i det sunne som regel.

Trener/bygger du kropp eller noe Grievdus ?

Mvh Erlend

Skrevet

To møllers dobbel svelges unna med 1/3 l vann

2 skiver kneip med blåbær- eller eplesyltetøy

1/3 l skummet melk

125ml yoghurt, av typen yoplaits 0,1% fett

Har kjøpt 2 bokser med valnøttkjerner (tilsammen 200g) og en pose med hasselnøttkjerner (250g) på rema, finhakket dette i foodprossessor, og hatt det i en boks som står på kjøkkenbenken. En spiseskje av denne blandingen blandes med 1 stk stor most banan og ca 2/3 ts med kanel. Nydelig "dessert"avslutning på dagens viktigste måltid :thumbup:

Hender jeg spiser samme blanding x2 etter trening.

Skrevet

Ukedag:

1 brødskive grovbrød med servelat. 1. glass melk.

Helg:

2 brødskiver grovbrød med et elr annet pålegg. 2. glass melk.

...For meg er frokost det minst viktigste måltidet, er jo fysisk umulig å spise så tidlig på dagen. Må jo tvinge i seg mat. :p

Skrevet

Jeg spiser to brødskiver (med peanøttsmør og syltetøy) før skolen på hverdagene, og et ostesmørbrød grillet i vaffeljern (ja, vaffeljern, ja, det er dritgodt) på lørdag og søndag.

Drikker eplejuice eller appelsinjuice til.

Skrevet

07:00:

- 4 tykke og grove skiver med masse pålegg

- 2-3 glass melk

- Ett eksemplar av alle fruktene som ligger tilgjengelig (som oftest banan og eple)

Men allikevel er jeg sulten igjen kl 09:30. :p

Spiser også en svær skål med forskjellig gryn kvelden før, pluss en frukt.

Skrevet
- 3/4 passe grove brødskiver

- Mye melk

- ofte eple/ eller banan

Varierer egentlig ganske mye fra dag til dag, men det går i det sunne som regel.

Trener/bygger du kropp eller noe Grievdus ?

Mvh Erlend

7026746[/snapback]

gjør det ja :)

Skrevet

Uææ, så mye dere spiser :wow:

Jeg har absolutt ikke matlyst på morran, men tvinger i meg en liten yoghurt med frokostblanding i (blir som go' morgen) eller en halv porsjon frokostblanding.

Skrevet

Eier heller ikke matlyst om morgenen, men presser i meg, seks brødskiver med kjøttpålegg, ofte også egg. En stor porsjon med havregryn, to bananer, og til slutt en halv liter med proteinpulver og melk blandet sammen.

Gjest medlem-105476
Skrevet

På vanlige ukedager spiser jeg vanligvis maksimalt 1 brødskive til frokost, spiser så utrolig sakte om morgenen, så jeg rekker ikke mer :p

Skrevet

Mest sannsynligvis tre brødskiver med Sjokade/kaviar/ost/skinke. Men hender jeg kjører litt frokostblanding istedenfor! :)

Håper dere fikk noe nyttig ut av posten min!

Skrevet

4 husman-knekkebrød med et eller annet på og en gulrot, eventuelt egg og bacon i tillegg til dette. Av og til havregrøt, men ikke for hyppig da jeg kan tenke meg at jeg blir drittlei.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Eple/mandarin/banan el.l. Hvis jeg skal noe viktig i løpet av føste del av dagen så spiser jeg en skive eller to. Bruker ikke å spise skikkelig frokost før litt utpå dagen (9-10-tida).

Endret av ManagHead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...