DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) som titelen sier hvor liker du deg best i wow? jeg likte meg godt i STV :=) når jeg sloss mot lvl 60 folk ^^ får og vinne Arena kampene ^^ og når jeg endelig hadde nok arena merker til og bli Arena Grandmaster ^^ digg og ha mange lvl 60 til og hjelpe så likte STV veldig:D PS: fortell gjerne om ting dere ikke glemmer så fort fra Favorit området deres ^^ selv husker jeg at "farmet Rare mobs" i stv ^^ og at jeg vant endelig mange ganger nok arena kamper til og bli arena grand master på lvl 46+ men var under 50 elsker den trinketen har hjelpt mye ^^ og at jeg sapet en palladin og tok kista Endret 6. oktober 2006 av DaXoN
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 STV var utrolig gøy på rundt lvl 40 husker jeg som warrior. ellers var Winterspring favorittstedet mitt rundt juletider i fjor pga julestemningen det første med seg:) Ellers liker jeg egentlig tanaris da det er veldig pent der. Liker ikke EPL/WPL da jeg ikke liker naturen der. Samt at mobsa gir heftige debuffs.
Reached Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg elsker Winterspring egentlig. Så fint der bare
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Tror jeg digger Barrens, jeg Lett og skjønne det, masse quests, lite Allies... Kos!
MrLee Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hmm...Arathi highlands har fint miljø. pent og grønnt med masse dinoer...
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Liker ikke EPL/WPL da jeg ikke liker naturen der. Samt at mobsa gir heftige debuffs. 7005588[/snapback] der er jeg litt uenig ^^ liker veldig godt de 2stedene i Wpl som det er mange undeads ^^ masse Rep / stuff / chest der eller's liker jeg veldig god og traske rundt i Jungelene ^^ hehe
Killer_DT Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Rundt vannet øst i winterspring. Der har jeg brukut mange timer. Grindet fra lvl53 til 60 der
Mats1988 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Stormwind, synd jeg er horde. Digger den byen.
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja..arathi higlands var også nydelig:) EPL/WPL egner seg best for folk som kan få bort dem slemme og ekle debuffsa:) Pala's etc...
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Glemmer aldri når jeg var i STV og grindet rare mobs ^^
Bredoc Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Tja, må nok si Loch Modan er et av dem peneste stedene i wow. Der føler man virkelig at man er i skogen. Glemmer ikke mitt første møte med rottemobsa der. Var litt for low lvl, og det kom en del av dem. kommentaren fra dem "Yip me kill" haha. Vel, kom tilbake noen lvls senere, og da sa dem ingenting. Men det gjorde jeg.. Edit: Glemte jo å nevne Stormwind. Er nok det stedet jeg liker best i hele spillet. Endret 5. oktober 2006 av Darkrevan
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Tja, må nok si Loch Modan er et av dem peneste stedene i wow.Der føler man virkelig at man er i skogen. Glemmer ikke mitt første møte med rottemobsa der. Var litt for low lvl, og det kom en del av dem. kommentaren fra dem "Yip me kill" haha. Wel, kom tilbake noen lvls senere, og da sa dem ingenting. Men det gjorde jeg.. 7005684[/snapback] hehe enig hater de rottemobsa ^^ spilte Aliance Mage en stund og ja loch modan er nydelig selv om det ikke er smart og jumpe need fra deminingen
StorPeder Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Winterspring og Mt. Hyjal er de stedene jeg syns er finest ! Har tilbragt altfor mange timer i Winterspring. 53-60 blir grindet der.
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jaaa Hyjal var skamkult:) Det var noe eget å ri rundt på et sted få andre hadde vært. Det kule var at midt inne i Hyjal møtte jeg en horde char hehe. Også det å hoppe ut fra det stedet med et lite hvitt tårn og en platform. fyre på parachute cloak så man ikke dør og lande i felwood:) Ps man må selvsagt time bruken av cloaken siden den bare varer i 10 sek:)
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Jaaa Hyjal var skamkult:) Det var noe eget å ri rundt på et sted få andre hadde vært. Det kule var at midt inne i Hyjal møtte jeg en horde char hehe. Også det å hoppe ut fra det stedet med et lite hvitt tårn og en platform. fyre på parachute cloak så man ikke dør og lande i felwood:) Ps man må selvsagt time bruken av cloaken siden den bare varer i 10 sek:) 7005873[/snapback] Hyjal er konge hehe
Cannabiskopen Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Må nok være Stormwind. Har vært i alle kriker og kroker der, og det er ett veldig gjennomført sted spør du meg
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Må nok være Stormwind. Har vært i alle kriker og kroker der, og det er ett veldig gjennomført sted spør du meg 7006167[/snapback] :=) vis dere har bilder av fav plass put det også med da ^^ gøy og se jeg er på jobb så vanskelig her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå