Gå til innhold

Kulturo: Brad Pitt til "Mission: Impossible IV"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det skal ikke være riktig selv om det ofte blir påstått. Er Paramount som vistnok eier rettighetene til hele rukkelet. Cruise sitt selskap ble nok bare "leid inn" eller var med på å finansiere.

 

http://www.foxnews.com/story/0,2933,210746,00.html

 

 

Men hvor mye man skal tro på denne britiske tabloidavisen som henvises til i Kulturo sin artikkel får være opp til hver og en å avgjøre. De kommer med såpass mange "rykter" at det ikke er rart de treffer i ny og ne (som med James Bond).

 

Men Pitt i en oppfølger hadde passet fint, selv om jeg ikke ser helt for meg at han takker ja til det.

Lenke til kommentar
Nei, det skal ikke være riktig selv om det ofte blir påstått. Er Paramount som vistnok eier rettighetene til hele rukkelet. Cruise sitt selskap ble nok bare "leid inn" eller var med på å finansiere.

 

http://www.foxnews.com/story/0,2933,210746,00.html

 

 

Men hvor mye man skal tro på denne britiske tabloidavisen som henvises til i Kulturo sin artikkel får være opp til hver og en å avgjøre. De kommer med såpass mange "rykter" at det ikke er rart de treffer i ny og ne (som med James Bond).

 

Men Pitt i en oppfølger hadde passet fint, selv om jeg ikke ser helt for meg at han takker ja til det.

6909208[/snapback]

 

 

Hvorfor tror du ikke han takker ja? Kan godt være han fikk smaken for action med mr. and mrs. smith, han fikk ihvertfall smaken for andre ting under den filminnspillinga :D

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du ikke han takker ja? Kan godt være han fikk smaken for action med mr. and mrs. smith, han fikk ihvertfall smaken for andre ting under den filminnspillinga :D

6910118[/snapback]

 

 

:D

 

Nei, jeg tror en stor skuespiller som Pitt vil vegre seg litt for å gjøre en film nr. 4 i en serie.

 

Med tanke på at den siste, som kostet $25 millioner mer å lage, tok inn $150 millioner mindre enn den foregående, så er det et klart tegn på en ballong som fort mister luft. Men så ville nok Pitt kunne gi serien en "boost". Men det er et veldig risikabelt valg for en skuespiller som kan velge og vrake i hvilken som helst roller han vil. Jeg ser ikke for meg at Mission Impossible 4 er den første han velger, attpåtil med tanke på at det nok vil være ønsket med flere MI filmer senere.

 

Det ryktes jo at Paramount er villig til å betale svimlende summer for å få Pitt ($40 millioner er nevnt). Å betale så mye for en serie på vei ned vil det bli vanskelig å finne investorer til.

 

I tillegg er Pitt ganske fullbooket frem til ut 2008 (8 filmer). Det vil bli vanskelig for Paramount om de virkelig ønsker dette. Men det hadde nå vært ganske kult :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...