Gå til innhold

Dark Messiah lanseres over Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... ble faktisk litt fristet til å kjøpe spillet på Steam.

 

Jeg har kjøpt en og annen Collector's Edition av spill tidligere pga fancy cover eller andre ting som følger med, men det blir jo bare til at coveret blir liggende på en hylle og støve ned uansett (med det som evt følger med ekstra i eksen inni) på samme måte som med vanlige spillcover, så for min del klarer jeg meg lenge med nedlastingsversjon sånn sett. :)

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Åssen fungerer egentlig steam når du sletter spillet fra hardisken, formater eller får ny PC. Har du tilgang på de spillene du har kjøpt gjennom steamkontoen din?

6782906[/snapback]

 

Så lenge du har steam kontoen så har du tilgang til spillene. Sletter du et kan du laste det ned igjen via steam.

 

Kommer spillet i butikken samme dag som på steam så kjøper jeg det nok i butikken.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Hmm, det er trangt om penger for tiden, så Steam-utgaven frister veldig - samtidig som at jeg absolutt vil ha de ekstra våpnene (og den plata + kartet). O' hvilket dilemma!

 

EDIT: Jeg tror nok jeg går for Steam-versjonen. Mye billigere, og dessuten får jeg vel pre-loadet spillet før release, slik at jeg ved release kan begynne å spille det på sekundet, i stedet for å sitte og ergre meg over at butikken nede i gata ikke har fått den inn enda, og at nettbutikken ikke klarer å levere til meg slik at jeg får spillet ved release.

 

Steam er en veldig fin bil. Måtte fremtiden bringe flere slike programmer, slik at jeg kan få kjøpt tin over nett, og ha dem sekundet etterpå... :love:

 

Det bør forøvrig legges til i artikkelen at CE-versjonen også vil inneholde 12 samlekort, skal man tro Gamespot.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Åssen fungerer egentlig steam når du sletter spillet fra hardisken, formater eller får ny PC. Har du tilgang på de spillene du har kjøpt gjennom steamkontoen din?

6782906[/snapback]

 

Så lenge du har steam kontoen så har du tilgang til spillene. Sletter du et kan du laste det ned igjen via steam.

 

Kommer spillet i butikken samme dag som på steam så kjøper jeg det nok i butikken.

6783125[/snapback]

 

Det vil nok bli preloaded på steam, hadde blitt sykt med trafikk hvis alle skulle laste ned kl 00:01 på release dagen. Dukan så klart ikke spille det før release datoen, men det vil ligge på disken din kanskje en uke før det kommer ut i butikken :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...