Gå til innhold

Microsoft forener krefter med Razer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sjøl kjøpt G5 (i går faktisk) etter copperheaden min begynnte å restarte seg sjøl.

Detta problemet har MANGEN med Razer sin copperhead, nåke som tyde på elendig kvalitet. Forhåpentligvis har M$ bedre kvalitetskontroll.

 

Har fra før hatt inellipoint 3.0, som er ei heilt ok mus.

 

Men G5'en ligge faktisk bedre i handa enn begge to synst eg.

Lenke til kommentar
Har sjøl kjøpt G5 (i går faktisk) etter copperheaden min begynnte å restarte seg sjøl.

Detta problemet har MANGEN med Razer sin copperhead, nåke som tyde på elendig kvalitet.  Forhåpentligvis har M$ bedre kvalitetskontroll.

 

Har fra før hatt inellipoint 3.0, som er ei heilt ok mus.

 

Men G5'en ligge faktisk bedre i handa enn begge to synst eg.

6739410[/snapback]

 

Vel der vil jeg hevde at du misforstår begrepet kvalitetskontroll litt. Det har seg jo slik at Razer tester hver eneste Copperhead for å kontrolere at de funker osv.

Det du snakker om tyder på en svikt i et ledd i produksjon eller designprosessen slik det endelige produktet ikke lever opp til forventet standard.

 

Når du da bytter mus i stedet for å reklamere så kaster du penger ut av vinduet, men hei - det er da ditt valg ;)

Lenke til kommentar
Vel der vil jeg hevde at du misforstår begrepet kvalitetskontroll litt. Det har seg jo slik at Razer tester hver eneste Copperhead for å kontrolere at de funker osv.

Det du snakker om tyder på en svikt i et ledd i produksjon eller designprosessen slik det endelige produktet ikke lever opp til forventet standard.

 

Når du da bytter mus i stedet for å reklamere så kaster du penger ut av vinduet, men hei - det er da ditt valg ;)

6739604[/snapback]

 

Du kan få lov til å hevda ka du vil, men faktum er at ei mus til over 500kr bør holda i meir enn et halvt år. Når eg har lest på diverse fora at detta er et problem som faktisk rammer mangen brukera vil eg påstå at kvalitetskontrollen er for dårlig. Å då snakke eg ikkje om kontollen av den enkelta muso, men kontrollen av sjølva produktdesignet.

 

Eg har mista kvitteringen og ville prøva nåke nytt, derfor kjøpte eg G5.

 

Hvis det er det samme problemet som folk har hatt med Razer sine møss som tidligere, så er det ikke Razer sin feil. Det er snakk om USB-porter som ikke har den spesifiserte spenningen ut.

6739741[/snapback]

 

Muso har funka fint i et halvt år, så spenningen e da nok ikkje. Om ein søke opp litt ang copperhead'en ser ein at razer ikkje ane ka som e feil... De har lansert utallige firmware oppdateringa som ikkje gjør ein sjit. Musen klikker også regelmessig på ein anna pc.

Og ingen andre mus eg veit om har detta problemet med spenningen på usb portane?

 

Jaja...detta er min erfaring iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...