Gå til innhold

Musikk: Mitt første låt på hw.no til vurdering


Anbefalte innlegg

Er snakk om trance musikk.

Av mangel på intrumenter så kan jeg si at over halvparten av instrumentene brukt her stammer fra gm.dls som kommer med directx pakken.

 

Men lenge siden jeg har mekket en hel låt, så nå er det greit med litt tilbakemeldinger. Har jo vurdert mange andres låter hittil, så nå er det min tur til å stå på pinebenken.

 

 

http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...BF5C5DF089A964D

ny link!!

Endret av Rakib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, last den opp i MP3 da vel! Tekst fila som ligger ute er på rundt 15KB, blir det no låt av det?

6724462[/snapback]

 

Den er på 7.5MB her i hvert fall...

 

Edit:

 

Nå er ikke trance min greie, men synes låten ble for lang og hovedtemaet (tror jeg...) falt ikke helt i smak. Det fenget liksom ikke. Ville også valgt en del andre "instrumenter" hvis dette var min låt. Synes det manglet en del tyngde og dybde i lydbildet som ville gjort sangen bedre. Må også sies at omtrent det eneste jeg har hørt av techno/osv er slik møkk som spilles på MPetre der jeg trener. Mye av sangen hadde funket bra som oppbygning, men den virkelige take-off'en manglet etter min mening.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men når du legger denne låta opp og ber om tilbakemeldinger, bør du laste den opp i et mer vanlig format som f.eks. mp3 og gjøre det enklest mulig for folk å laste ned/høre låta. Tviler på at så veldig mange gidder stresse i årevis for å høra låta di, det gidder i allefall ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men når du legger denne låta opp og ber om tilbakemeldinger, bør du laste den opp i et mer vanlig format som f.eks. mp3 og gjøre det enklest mulig for folk å laste ned/høre låta. Tviler på at så veldig mange gidder stresse i årevis for å høra låta di, det gidder i allefall ikke jeg :)

6729005[/snapback]

 

Last ned .txt-filen og rename til .mp3... Ser ikke noe vanskelig i det.

Lenke til kommentar

Vel endret til txt siden ingen andre klarte å nedlaste mp3filen, var 7.51mb hjemme, skolen, hos dama. Så skjønte ikke hvorfor folk ikke klarte å nedlaste filen. Endret filnavnet så endelig har 1 klarte å nedlaste låta.

 

edit:takk for dine kommentarer sbs :)

Endret av Rakib
Lenke til kommentar

2 kB/s download speed, så jeg veit ikke, tar jo en time å laste ned den fila da :(

Men bare lar den stå å laste ned så gir jeg heller tibakemelding etterpå.

 

Edit:

Gikk fortere etterhvert. Så fikk lasta den ned.

 

Må si det at det er helt grei etter min mening, men jeg er ikke sånn super trance/techno fan men hørtes bra ut. :thumbup:

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...