Gå til innhold

Hvilket proteinpulver bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd en del forskjellig, og det er en del bra, men også mye dårlig å få kjøpt både på smak og innhold. Spesielt smak. :cry:

Det siste året har jeg byttet på TN sine ProZyme og Basic Pro-90, jordbærsmak. De er jeg storfornøyd med, og har oppnådd gode resultater. ProZyme er helt klart den beste jeg har smakt, men er vel også den dyreste. Pro-90 er også veldig bra, og koster nesten halvparten. Med blant annet 90% protein, og et kasein/myse forhold på 80/20 så er den veldig bra i forhold til prisen, pluss at den smaker godt. Har bare smakt jordbær.

 

For de som kun er ute etter det billigste, ta en titt på Prissammenligning av proteintilskudd!

Endret av Ronny M
Lenke til kommentar
Må komme med linker der vi får det billigst mulig, folkens!

Whey Tech Sjokolade 3kg fås hos Proteinfabrikken til 649,- + frakt. Veldig fornøyd, men er åpen for å prøve noe nytt.

 

Har armene spessielt åpne for sjokoladedrikker dere finner gode og som gjerne ikke er så veldig dyre. :)

6604602[/snapback]

Bruker også pf sin whey tech med sjokoladesmak. Har også 2 bokser med jorbærsmak igjen :thumbdown: Langt fra like godt som sjokolade. Utsetter de hele tiden :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...