Gå til innhold

Gizmo utfordrer Skype


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skype er en populær tjeneste som tilbyr muligheten til å ringe fra PC til fasttelefoner, men dette tilbudet gjelder foreløpig kun hvis du bor i USA. Nå kommer Gizmo Project på banen med et nytt tilbud.

Hæ? Dette er vel ikke riktig?

Jeg har brukt skype til fasttelefoner i Norge i et år nå uten problemer.

 

Det du ikke kan er vel å få et eget norsk nummer, dvs du kan ikke ringe fra fasttelefon til skype i Norge. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Voipbuster i snart 1,5 år og der kan du ringe gratis til fastelefoner i mange land og programmet krever ikke at motparten er registrert osv. Men du må fylle på kredit kontoen for å kunne snakke mer en 1 minutt.

6530658[/snapback]

 

 

Jeg har ikke fylt opp kredittkontoen, og jeg snakker så lenge jeg vil! :D Anbefaler virkelig Voipbuster. Det er jo veldig praktisk og bruke den også, og samtalekvaliteten er veldig bra! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Voipbuster i snart 1,5 år og der kan du ringe gratis til fastelefoner i mange land og programmet krever ikke at motparten er registrert osv. Men du må fylle på kredit kontoen for å kunne snakke mer en 1 minutt.

6530658[/snapback]

 

 

Jeg har ikke fylt opp kredittkontoen, og jeg snakker så lenge jeg vil! :D Anbefaler virkelig Voipbuster. Det er jo veldig praktisk og bruke den også, og samtalekvaliteten er veldig bra! :thumbup:

6531762[/snapback]

 

Men da har du ikke ringt nok enda. Et sted går grensen for dem fant jeg ut ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...