Gå til innhold

Diskutèr "Den rullende Superprogramlisten"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å øke nyttverdien av tråden, hadde det vært ypperlig om trådstarter etterhvert hadde fått samlet programtipsene i første post, under en sub-katogori.

f.eks XP-Anitspy og Powerstip under "Tweaks og vedlikehold". For å hjelpe trådstartet, så kan "Katogori" settes som et ekstra punkt i malen.

 

Tråden har utartet seg til å bli en opplysende og ryddig tråd, kanskje i motsetning til noen tilsvarende tråder vi har.

Endret av whom
Lenke til kommentar
XP hotkeykontrol er heller ikke gratis slik som det står i den andre tråden. Er bare 15 dager evaluation copy...

6257749[/snapback]

Det var da rart, jeg har hatt det i rundt et år. Det kan jo være at det har kommet nyere versjoner eller noe. Men hvis noen har lyst så kan jeg laste opp setup filen jeg brukte, tar alltid vare på de.

 

Edit: Det ser slik ut ja

post-63645-1149678634_thumb.jpg

Jeg har nå rettet det opp, så nå står det rett pris.

Endret av xanonymx
Lenke til kommentar
For å øke nyttverdien av tråden, hadde det vært ypperlig om trådstarter etterhvert hadde fått samlet programtipsene i første post, under en sub-katogori.

f.eks XP-Anitspy og Powerstip under "Tweaks og vedlikehold". For å hjelpe trådstartet, så kan "Katogori" settes som et ekstra punkt i malen.

 

Tråden har utartet seg til å bli en opplysende og ryddig tråd, kanskje i motsetning til noen tilsvarende tråder vi har.

6257249[/snapback]

 

Vel, jeg har et liv ved siden av å være på forumet. Kan ikke påta meg jobben å sitte 24/7 og rydde opp i denne tråden :-)

 

Holder alle seg til regningslinjene - går det nok bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...