Gå til innhold

Flerspiller i Oblivion? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget godt jobba, aner ikke riktig hvordan de får det til, forstår at den andre spilleren blir en npc i spillet og at multiplayer programmet står for styringen av denne. Det skal nok fungere, det som blir marerittet er å sykronisere andre npc hva hvis en npc angriper deg i ditt spill og medspilleren i hans spill, uansett et vanvittig spennende prosjekt og det neste nå blir en arena for å sloss med hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg forestiller meg at multiplayer-moden blir langt mer krevende å lage og å spille enn en fra Bethesda. Den må jo basere seg på en eller annen sær "hack", som å dekode og lese saven og så endre filene i spillet mens de allerede er lastet. Altså risikabelt, "skittent". Men jeg vet jo ikke. Bethesda kunne med letthet ha laget en enkel multiplayer-arena som laster karakterene fra savene, eller for å hindre juks laster karakterene fra en internettdatabase. Ulempen med det siste er at man må være tilkoblet internett for å spille og at de som allerede har spilt seg sterke ikke får prøvd multiplayer-muligheten. En løsning kan være at alle spillere kan se om andre spillere har internett-karakterer eller bare lokale.

 

Fantes ikke Mehrunes Razor i Morrowind også? Hvis ja, kunne den "drepe umiddelbart" der også? Jeg hadde den, men brukte den aldri, for jeg visste ikke at den var god. Men det var jo uansett ikke noe problem, da, i og med at jeg var på level 101 (tror jeg faktisk) med alle attributes på 100 "base" (og speed på 300) og med alle de beste tingene pluss constant levitate osv.. Det var tider, det. Jeg drepte jo vanlige folk på ett eller to slag da. Aldri noe problem.

Lenke til kommentar

Angående den nye tilleggspakken, burde de ikke snart få fingern ut av ræva og lansere den j**** patchen til PC og XBOX360 (ja vet at det finnes beta, men er mye bugs med den), i stedet for å stadig lansere nye ting?

 

Det er for meg totalt uakseptabelt at det går over 2, kanskje 3 måneder (kanskje enda lengre?), før vi ser en patch til et spill som har vært veldig ustabilt siden release.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...